رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) با حضور پرشور ‌بسیجیان اصفهانی برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 05 October 2018

به گزارش تابناک : اجتماع بزرگ بسیجیان اصفهانی با حضور بیش از 30 هزار نفر از نیروهای بسیج از اقشار مختلف از ساعت 8:30 صبح امروز در میدان امام علی (ع) اصفهان آغاز شد.

این اجتماع در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) با حضور پرشور ‌بسیجیان اصفهانی برگزار شد.

بسیجیان اصفهانی با طنین‌انداز کردن ندای لبیک یا حسین(ع) عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند و بار دیگر ثابت کردند که با استقامت و ایثار، ادامه دهنده راه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام این مرز و بوم هستند.

از ابتدای شهریورماه تاکنون 2 مرحله رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان اصفهان برگزار شده است.

محوریت مرحله نخست رزمایش اعزام بیش از 350 گروه جهادی متشکل از بیش از 4 هزار جهادگر به نقاط محروم و نیازمند بود که در آن به مناطق محروم استان خدمات سازندگی و فرهنگی ارائه شد.

مرحله دوم رزمایش شامل فراخوانی و حفظ انسجام گردان‌های بیت‌المقدس نواحی مقاومت بسیج در سطح استان و تمام شهرستان‌ها بود و شاهد رژه بسیجیان در سطح شهرها در راستای اعلام آمادگی به دشمنان و قوت قلب دادن به مردم بودیم.

حضور اقتدارآفرین بسیجیان پرشور اصفهانی

بسیجیان پرشور اصفهانی صبح امروز با حضور اقتدارآفرین خود و به تأسی از آرمان‌های انقلاب اسلامی در میدان امام علی(ع) اجتماع کرده و یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات بسیجیان سراسر کشور را رقم زدند.

این اجتماع در مرحله نهایی رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) از ساعت 8:30 صبح امروز با حضور بیش از 30 هزار نفر از بسیجیان اصفهان برگزار شد.

بسیجیان اصفهانی با طنین انداز کردن ندای لبیک یا حسین (ع) عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند و بار دیگر ثابت کردند که با استقامت و ایثار، ادامه دهنده راه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام این مرز و بوم هستند.

این بسیجیان در صفوفی منظم و به هم فشرده اتحاد و انسجام نیروهای مخلص و ایثارگر انقلاب اسلامی را نمایش داده و با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" آمادگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی به گوش جهان رساندند.

میدان امام علی(ع) از ساعات ابتدایی صبح امروز صحنه حضور پرشور بسیجیان مومن و انقلابی بود که پیش از این نیز با حضور در میدان خدمت‌ و جهاد، عزم خود برای کمک به آبادانی ایران اسلامی را به منصه ظهور گذاشته بودند.

امروز این بسیجیان در رده‌های سنی مختلف، از نوجوان و جوان تا موسپیدکرده‌های عرصه جهاد و شهادت، یک صدا، پشتیبانی از ولایت فقیه را اعلام کردند.

در جریان برگزاری این اجتماع گردان‌های مختلف در سراسر میدان امام علی(ع) در صفوفی منظم و مستحکم آرایش یافته و مراسم سان دیدن با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان ارشد نظامی و انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

حضور اقشار مختلف بسیج در این رزمایش دشمن شکن دیدنی و پرشور بود. روحانیون و طلاب بسیجی، دانشجویان، پزشکان، کارمندان، زنان و دانش‌آموزان، با حضور مثال زدنی اقتدار عاشورایی بسیجیان را بار دیگر به نمایش گذاشتند تا فریاد لبیک یا خامنه‌ای آنها سیلی محکمی به گوش دشمنان اسلام و ایران باشد.

جهادگران عرصه خدمت، در حوزه‌های مختلف پزشکی، صنعتی، عمرانی، خدماتی و... امروز یک صدا فریاد خدمت به ایران و ایرانی را سر دادند.

اهتزاز پرچم متبرک سیدالشهدا(ع)

میدان امام علی(ع) در روز شهادت امام سجاد(ع) رنگ و بوی کربلا به خود گرفت و پرچم متبرک گنبد و ضریح حضرت سیدالشهدا(ع) در دقایق آغازین مراسم به اهتزار درآمد و ندای یا حسین(ع) بسیجیان حال و هوایی معنوی به مراسم بخشید.

از دفاع مقدس امروز تا دفاع مقدس دیروز

بسیجیان اصفهانی امروز هم عهدی خود را با ولایت فقیه بار دیگر به اثبات رساندند. آنها فریاد محو اسرائیل را سر دادند و اقتدار را در یک جمله فریاد زدند: «الگوی ما قیامت عاشوراست، رهبر ما همچنین فرمود، رهبر ما امام عاشوراست».

بسیجیان عاشورایی بیعت خود را با سید و سالار شهیدان امروز این گونه نشان دادند: لبیک یا حسین (ع) بر زبان آنها جاری و در آسمان نصف‌جهان طنینانداز شد .

مردم اصفهان، یار شهیدان انقلاب

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) پیش از ظهر امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در میدان امام علی(ع) اصفهان اظهار داشت: مبارزه ملت بزرگ ایران در قبل از انقلاب اسلامی و مقاومت جانانه پس از استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ستایش برانگیز است.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: مردم این شهر یار شهیدان مدرس، بهشتی، خرازی، کاظمی، اردستانی، شهیدان مدافع حرم شهید حججی، شهید حریم ولایت شاه سنایی، شهیدان حادثه تروریستی اهواز شهید خردسال اقدامی هستند.

وی گفت: مردم این دیار شهیدپرور نگین انگشتری این مبارزه به شمار می‌روند، 23 هزار شهید افتخار آفرین دیار اصفهان و حضور جانانه مردم اصفهان در دوران انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس در راستای تحقق اهداف امام راحل و رهبر معظم انقلاب افتخار آفرین و تحسین برانگیز است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ادامه داد: بسیجیان در میانه این معرکه در واقع ستون و عمود این خیمه مقاومت و ایثارگری محسوب می‌شوند، امروز بسیجیان شهر اصفهان به نمایندگی از بسیجیان استان اصفهان رزمایش تاکتیکی خود را در 9 شهریور و بر اساس تقویم سالیانه و در کنار آن خدمت رسانی گروه‌های جهادی به نحو احسن انجام دادند و در این مکان که به نام امام علی(ع) مزین است آمده تا اعلام وفاداری کرده و با امام راحل تجدید میثاق کنند.

آینده به دست ما ساخته می‌شود

یکی از شرکت‌کنندگان بسیجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: ما خود را صرف خدمت به مردم می‌کنیم، همان طور که ولی امر مسلمین تأکید کردند خدمت رسانی به مردم باید در اولویت قرار گیرد و ما نیز قطره‌‌ای از این دریای خدمت هستیم.

جوان دیگری از جهادگران بسیجی، به خبرنگار تسنیم گفت: ما به خود اعتماد داریم، می‌دانیم که آینده به دست ما ساخته می‌شود، ایران باید آباد باشد و هر کس در حد توان و ظرفیت خود در راه اعتلای کشور کمک و تلاش کند، ما جوانان بسیجی در تابستان امسال اردوی جهادی را انتخاب کردیم تا از یک سو به هم استانی‌های محروم خود کمک کنیم و از سوی دیگر برای خودسازی و مبارزه با نفس تلاش کنیم.

یکی از بسیجیان پیشکسوت در حاشیه این همایش بیان کرد: امروز، غرور و غیرت ملی ویژگی بارز در بین بسیجیان است، ما بسیجیان از پیر و جوان تا زن و مرد، امام خود را تنها نمی‌گذاریم و در هر عرصه‌ای که امام خامنه‌ای تأکید کنند برای خدمت‌رسانی به مردم وارد عمل می‌شویم، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی این بسیجیان بوده‌اند که جان بر کف در میدان حاضر شده و قدم‌های بزرگی در راه پیشرفت کشور برداشته‌اند، ما امروز یک صدا فریاد زدیم که در این مسیر هستیم و خواهیم بود.

از ابتدای شهریورماه تاکنون 2 مرحله رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان اصفهان برگزار شده است.

محوریت مرحله نخست رزمایش اعزام بیش از 350 گروه جهادی متشکل از بیش از 4 هزار جهادگر به نقاط محروم و نیازمند بود که در آن به مناطق محروم استان خدمات سازندگی و فرهگی ارائه شد.

مرحله دوم رزمایش شامل فراخوانی و حفظ انسجام گردان‌های بیت المقدس نواحی مقاومت بسیج در سطح استان و تمام شهرستان‌ها بود و شاهد رژه بسیجیان در سطح شهرها در راستای اعلام آمادگی به دشمنان و قوت قلب دادن به مردم بودیم.

به این ترتیب مرحله سوم این رزمایش امروز جمعه 13 مهرماه با حضور بیش از 30 هزار نفر از بسیجیان استان در شهر اصفهان برگزار شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار