فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به همیاری خوب مردم استان با پلیس، استان اصفهان در تمام مولفه های امنیتی شرایط خوب و مطلوبی دارد.
کد خبر: ۶۶۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 06 October 2018

به گزارش تابناک : سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان اصفهان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروهای انتظامی به عنوان فرزندان مردم و خادمان ولایت، هوشیارانه و جان برکف آماده دفاع از ایران اسلامی و تامین امنیت همه جانبه مردم هستند.

وی افزود: هر تعرضی به جمهوری ایران باعث نابودی دشمنان می‌شود چراکه فرزندان این مردم با تمام توان و تا پای جان از مرزهای میهن وناموس خود دفاع می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی امسال «پلیس مقتدر، امین مردم» انتخاب شده است، ابراز داشت: این دو ویژگی در نیروی انتظامی از هم جدایی‌ناپذیر است.

نیروی انتظامی رویکرد اجتماعی با هدف افزایش سرمایه اجتماعی را برعهده دارد

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی رویکرد اجتماعی با هدف افزایش سرمایه اجتماعی را برعهده دارد، ابراز داشت: نیروی انتظامی ملجا و پناهگاه مردم و از بطن ملت ایران و خدمت گذار مردم است و فرزندان مردم در نیروی انتظامی جان و جوانی خود را برای امنیت مردم صرف می‌کنند.

برخوردی جدی نیروی انتظامی با مختل کنندگان نظم و امنیت عمومی

سردار معصوم بیگی با تاکید بر برخورد جدی نیروی انتظامی با مختل کنندگان نظم و امنیت عمومی ابراز داشت: پلیس بر باندهای تبهکار و مجرم، اشراف اطلاعاتی بسیار قوی دارد و بر این اساس نیروی انتظامی استان اصفهان در زمینه پیشگیری و مهار و کنترل جرم بسیار قوی عمل کرده ست.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری در زمینه تولید امنیت و حفظ آن اظهار داشت: با توجه به همیاری خوب مردم استان با پلیس استان اصفهان در تمام مولفه های امنیتی شرایط خوب و مطلوبی دارد.

اجرای سلسله طرح‌های ذوالفقار و مرصاد با هدف تامین امنیت و آرامش در سطح استان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به راه اندازی قرارگاه عملیاتی «اقدام و عمل» به ابتکار فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: در این قرارگاه سلسله طرح‌های ذوالفقار و مرصاد با هدف تامین امنیت و آرامش در سطح استان با موفقیت اجرایی شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای انتظامی استان اصفهان در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا گفت: در طول این سال‌ها توجه ویژه‌ای به موضوع آموزش نیروهای انتظامی با با رویکرد مهارت افزایی و افزایش توان رزم داشته‌ایم و دوره‌های بصیرت افزایی برای کارکنان نیز برگزار شده است.

کشف بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر

سردار معصوم بیگی در ادامه با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر کشف شده است، ابراز داشت: در حوزه مبارزه با کاچاق کالا تعداد پرونده‌های بیش از ۵۰۰ میلیون تومان، ۵۹ درصد افزایش داشته‌ است و ۲۰۰ قاچاقچی کالا و ارز نیز دستگیر شدند.

وی افزود: در راستای مبارزه با احتکار بانک اطلاعاتی از انبارهای استان و محل‌های نگهداری کالا تهیه شده است و ۵۰ انبار احتکار کالا در سطح استان شناسایی شده‌اند.

اجرای ۸ طرح سراسری مبارزه با سرقت در سطح استان

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: هشت طرح سراسری مبارزه با سرقت در سطح استان انجام و طرح نظارت بر فروشندگان دست دوم کالا نیز با در نظر گرفتن احتمال فروش کالاهای مسروقه در حال انجام است.

معصوم بیگی ادامه داد: در این راستا ۷۰ میلیارد تومان اموال مسروقه از سارقان پس گرفته شده است و ۸۲ باند سرقت منهدم شدند.

به گزارش مهر، در این مراسم نیروهای ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی از مقابل جایگاه، رژه رفتند و عملیات رهایی گروگان، انجام حرکات نمایشی، عملیات ویژه توسط یگان اسکیت سوار، تیراندازی به اهداف متحرک و انجام ورزش‌های رزمی و پارکور انجام شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار