تابناک هرمزگان- دکتر فاطمه نوروزیان مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان و  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست برنامه ریزی هفته ملی سلامت بانوان ایران در بندرعباس یکی از برنامه های مهم این هفته را توجه ویژه به سلامت زنان با ارائه مباحث آموزشی در محلات عنوان کرد.
کد خبر: ۶۶۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 06 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر نوروزیان افزود: لزوم توجه به سلامت بانوان و همزمان بودن هفته های سلامت روان، تربیت بدنی و روزجهانی غذا ما را برآن داشت تا با پیشنهاد اجرای برنامه های آموزشی ویژه زنان در 10 محله در 10 روز با رویکرد همکاری‌های برون بخشی سازمان‌ها از جمله شهرداری، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان اقدام نماییم.

وی اظهار کرد: آموزش سلامت روان، اهمیت تحرک فیزیکی، تغذیه مناسب و همچنین پیشگیری از بیماری‌ها ویژه بانوان خانه‌دار در محلات حاشیه شهر که آسیب‌پذیرتر می‌باشند؛ از جمله مباحثی است که در قالب برنامه آموزش سلامت زنان در 10 روز در 10 محله انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از دیگر پیشنهادات برگزاری کلاس‌های منظم جهت بانوان عضو کانون بانوان خانواده استانداری عنوان کرد؛ که با همکاری مدیر کل امور بانوان استانداری اجرایی می‌شود.

دکتر نوروزیان اطلاع رسانی مناسب از طریق صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس در برنامه های مختلف را از دیگر مصوبات این جلسه دانست.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار