کد خبر: ۶۶۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 07 October 2018
 

ظاهر همسر بشار اسد بعد از شروع شیمی درمانی (عکس)همسر رئیس‌جمهوری سوریه دو ماه بعد از اعلام ابتلایش به بیماری سرطان سینه با ظاهری کاملا متفاوت در برابر چشم رسانه‌ها ظاهر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، اسما اسد، همسر بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه تصاویری از خود در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد که مربوط به نشست چند روز پیش او بود. بانوی اول سوریه در راس جلسه‌ای درباره تغییرات در روند فعالیت المپیاد علمی در سوریه حاضر شده بود.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی دفتر اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری سوریه، اسما اسد در یکی از بیمارستان‌های نظامی دمشق تحت درمان است.

او در این نشست با ظاهری متفاوت ظاهر شده بود به طوریکه به دلیل شیمی درمانی ناگزیر شده بود سرش را با پارچه‌ای بپوشاند.

خبرگزاری رسمی سوریه پیشتر گزارش داده بود که اسما اسد مرحله اول درمان سرطان سینه خود را که خیلی زود متوجه آن شده بود، آغاز کرده است.

این خبر در ماه اوت زمانی اعلام شد که تصویری از اسما اسد ۴۳ ساله در کنار بشار اسد در جریان یکی از جلسات درمانشد منتشر شده بود.

ظاهر همسر بشار اسد بعد از شروع شیمی درمانی (عکس)

بسیاری از کاربران و طرفدارانش برای او آرزوی سلامتی کرده و گفتند باید این بیماری را شکست دهد.

اسما دارای سه فرزند، دو پسر و یک دختر است. فواز الاخرس، پدر او پزشک و جراح برجسته قلب در انگلیس و سحر عطری، مادرش یک دیپلمات سوری بازنشسته است.

اسما اسد معمولا در نشست‌ها و فعالیت‌های اجتماعی از جمله دیدار با خانواده‌های قربانیان و زخمی‌های درگیری‌های سوریه یا در مراسم تقدیر از دانشجویان و بازدید از جمعیت‌ها حضور می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار