رییس‌جمهوری آمریکا به موافقت سنا با انتصاب گزینه پیشنهادی او در دیوان عالی ایالات متحده و اعتراضات علیه این انتصاب واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۶۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 07 October 2018

به گزارش تابناک : دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: به سنای آمریکا به خاطر تأیید انتصاب کاندیدای عالی ما، برت کاوانا در دیوان عالی ایالات متحده تبریک می‌گویم و آن را تحسین می‌کنم. امروز نامه انتصاب او را امضا خواهم کرد و او رسماً سوگند یاد خواهد کرد. بسیار مهیج است!

او در توئیت دیگری به تجمع معترضان اشاره کرد و نوشت: جمعیت مقابل دیوان عالی اندک است و چیزی حدود ۲۰۰ نفر به نظر می‌رسد (و اغلب تماشاگر هستند). این تعداد حتی چند ردیف نخست تجمع حامیان ما در کانزاس یا دیگر تجمع‌های حامیان ما در این زمینه را پر نمی‌کند! رسانه‌های اخبار جعلی می‌کوشند این تجمع خیلییی بزرگ به نظر برسد که البته این‌طور نیست!

به گزارش نیویورک‌تایمز، ترامپ همچنین در جمع خبرنگاران پیش از سفرش به کانزاس برای حضور در یک تجمع انتخاباتی اعلام کرد، «100 درصد» مطمئن است که کاوانا به اشتباه به تعرض جنسی متهم شده است.

او گفت: یکی از دلایلی که او را انتخاب کردم این است که هیچ فردی مانند کاوانا دارای گذشته‌ای کاملا پاک نیست.  او فردی برجسته است و من به انتخابش افتخار می‌کنم.

سنای آمریکا در پی چندین هفته مناقشه بر سر صلاحیت گزینه پیشنهادی دونالد ترامپ برای عضویت در دیوان عالی ایالات متحده، سرانجام به وی رأی اعتماد داد.

به گزارش ایسنا،  به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نشست رأی‌گیری برای عضویت برت کاوانا در دیوان عالی آمریکا چندین بار به دنبال اعتراض شماری از حضار و در حالی که سناتورها ساکت در جایگاه خود نشسته بودند٬ قطع شد. همزمان محوطه‌های بیرون کنگره و دیوان عالی آمریکا نیز صحنه حضور جمعیت پرشماری از مخالفان برت کاوانا بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار