پرویز برومند دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که سید حسین حسینی حق دارد از نیمکت‌نشینی ناراحت باشد.
کد خبر: ۶۶۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 07 October 2018

به گزارش تابناک : پرویز برومند درباره صحبت‌های سید حسین حسینی که با اعتراض به نیمکت‌نشینی گفته بود  قصد جدایی از استقلال را دارد, گفت: کنترل کردن این فضا بر می‌گردد به مربی دروازه‌بانان که بتواند روحیه خوبی را به دروازه‌بانانش القا کند. این وظیفه انسانی, اخلاقی و حرفه‌ای مربی گلر‌هاست که با تصمیم‌گیری‌های قوی اجازه ندهد کار به اینجا برسد.

وی ادامه داد:‌ باشگاه حالا باید با یک ترفند این مشکل را حل کند, در حال حاضر حل کردن این مشکل وظیفه باشگاه است. باشگاه باید از بازیکنانی که ارزشمند هستند, دفاع کند اما اینکه چرا حسینی این مصاحبه را کرده, باید بگویم که از نظر من شاید حق داشته باشد. حسینی دروازه‌بان جوانی است و دوست دارد بازی و خودش را مطرح کند یا می‌خواهد به تیمش کمک کند اما چیزی که در این بین مشخص است, این است که در حال حاضر هم از سوی باشگاه و هم از سوی بازیکن اشتباه صورت می‌گیرد.

دروازه‌بان پیشین استقلال, با تاکید بر اینکه مربی دروازه‌بانان تیم, نباید اجازه می‌داد که چنین اتفاقی رخ دهد, به نیمکت‌نشینی طولانی‌مدت مهدی رحمتی در فصل گذشته اشاره کرد و گفت: رحمتی با این سن و سال و سابقه‌اش زمانی که این اتفاقات برایش رخ داد, دَم نزد و منتظر ماند تا دوباره بازی به او برسد الان هم این اتفاق باید برای حسینی رخ بدهد, هرچند تکرار این اتفاقات می‌تواند تیم را به حاشیه ببرد و این اصلاً مناسب باشگاه نیست.

برومند راجع به اینکه سید حسین حسینی قصد جدایی از استقلال را دارد, خاطرنشان کرد: اگر من هم جای حسینی بودم, شاید تصمیمات اینچنینی می‌گرفتم. فکر می‌کنم جام حذفی فرصت مناسبی بود که می‌توانست این بازیکن را آرام کند اما کادر فنی از عهده‌اش برنیامد. بازی کردن در جام حذفی فرصتی بود که حسینی را از لحاظ روحی و روانی آماده می‌کرد اما نمی‌دانم دلیلش چه بود که شفر این کار را نکرد. فکر می‌کنم لج‌بازی‌‌هایی کی‌روش در تیم ملی، اکنون از سوی شفر در روی نیمکت استقلال در حال تکرار شدن است.

وی گفت: حسینی با حضور در استقلال برای خودش ارزشی به وجود آورده که باعث می‌شود جدایی‌اش از این باشگاه سخت شود. حل این مشکل راه حلی دارد که باید در باشگاه عقل‌شان برسد و آن را انجام دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار