فرمانده نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد که الزام استفاده از صندلی کودک در خودروها به شکل قانونی تصویب شود.
کد خبر: ۶۶۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 08 October 2018

به گزارش تابناک : سردار حسین اشتری در حاشیه همایش ملی "طلایه‌داران فرهنگ ترافیک" که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، گفت‌: تحقیقاتی که صورت گرفت نشان داد همکاری همیاران پلیس سبب شده است تا بیش از 18 درصد تخلفات رانندگی کاهش داشته باشد که این آمار ، آمار قابل ملاحظه و موثری است.

وی با بیان این که هر چه فرهنگ ترافیکی افزایش یابد، جامعه بهتری خواهیم داشت، تصریح کرد: ارتباط با دانش‌آموزان و همیاران پلیس هم در همین راستا است، چرا که همیاران و فرهنگیاران پلیس تاثیر زیادی در ارتقای فرهنگ ترافیک دارند.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال ایسنا درباره آخرین وضعیت الزامی شدن صندلی کودک در خودروها و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ما نظرات خود در این خصوص را اعلام کرده‌ایم و امیدواریم که به زودی قانون آن برای اجرا ابلاغ شود، اما در حال‌ حاضر توصیه ما به شهروندان این است که حتما این قوانین را رعایت کنند چرا که ما علاقه نداریم که اعمال قانون کنیم ،‌ بلکه می‌خواهیم شهروندان قانون و مقررات را به منظور ایمنی خودشان رعایت کنند.

وی درباره قاچاق سوخت در برخی از استان های کشور نیز، خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه شورای امنیت و ابلاغیه ای که به استانداران سراسر کشور شده است باید با قاچاق سوخت و شیوه های آن مقابله شود. در ماه‌های اخیر نیز ما شاهد افزایش کشفیات قاچاق سوخت بوده‌ایم.

سردار اشتری در انتهای صحبت‌های خود علت قاچاق سوخت را علت کم بودن قیمت سوخت در کشور در مقایسه با کشورهای همسایه اعلام کرد و گفت‌: امیدواریم با همکاری شرکت پخش و پالایش محصولات نفتی بتوانیم بیشتر از گذشته شاهد کاهش قاچاق سوخت در این حوزه باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار