پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه سرمربی این تیم باید به حسینی بازی بدهد گفت: مشکلات استقلال از مدیریت تا سطوح پایین باشگاه است و ربطی به مستطیل سبز ندارد.
کد خبر: ۶۶۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 09 October 2018

به گزارش تابناک : ستار همدانی در خصوص عملکرد استقلال برابر نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به شناختی که شفر از بازی قبل برابر این تیم در جام حذفی داشت، توانست یک بازی خوب را ارائه کرده و به یک پیروزی مهم دست پیدا کند و خود را تا رده هفتم جدول بالا بکشد.

وی گفت: شرایط در لیگ برتر برای استقلال بسیار مهمتر از جام حذفی است زیرا می داند در جام حذفی با چند پیروزی و در سریعترین زمان به فینال این مسابقات راه پیدا کرده و می تواند جام را بالای سر ببرد.

همدانی در ادامه گفت: استقلال در دیدار برابر نفت به جوانانش میدان داد و مطمئنم اگر آنها از لحاظ اخلاقی مدیریت شوند، می توانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند، اما شاید تنها انتقادی که در این خصوص به شفر می توان گرفت بازی ندادن به رضا آذری بود که برای من عجیب بود، زیرا او جوان بسیار پرانرژی، مستعد و آماده حضور در میدان است و می تواند کمک موثری در دیدارهای آتی به استقلال کند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که عملکرد شفر را در بازی های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان چگونه دیده اید، گفت: قطع به یقین شفر نتوانسته انتظارات هواداران، کارشناسان و اهالی فوتبال را از ابتدای لیگ هجدهم برآورده کند. متاسفانه استقلال نمایش قابل قبولی نداشته، شرایط خوبی ندارد و هنوز بازیکنانش به هماهنگی کامل نرسیده اند. البته جدایی چند بازیکن بی تاثیر نبوده ولی نفراتی که به استقلال آمده اند همه با خواست شفر به استقلال آمده و حالا باید ببینیم در آینده او به عنوان سرمربی استقلال چه عملکردی خواهد داشت.

وی در خصوص اتفاقاتی که این روزها در مورد حسین حسینی به وجود آمده است، گفت: نیمکت نشینی حسینی درست نیست. او بازیکن بزرگی است. کی روش به او اعتماد کرده و او را به تیم ملی دعوت کرده و این بازیکن دوست دارد که برای استقلال بازی کند. اما این روزها شرایط به گونه ای شده که حسینی نیمکت نشین شده و عجیب است که او با آمادگی که دارد و حتی به تیم ملی هم دعوت می شود در استقلال فرصتی برای خودنمایی ندارد.

همدانی در ادامه گفت: در سالهای نه چندان دور، اگر بازیکنی چنین شرایطی داشت، بزرگترها به او کمک می کردند. به هر طریقی بود شرایطی را به وجود می آوردند که او بازی کند. اما متاسفانه فوتبال ما در حال حاضر دیگر چنین جوانمردانی را ندارد. حتی یادم هست بعضی ها بی دلیل خود را به مصدومیت می زنند تا هم تیمیشان بازی کند و از شرایط آرمانی دور نشود. اما این روزها شاهد هستیم که بازیکن با پای مصدوم هم حاضر به نیمکت نشینی نیست و نمی خواهد جایش را به همبازی و دوستش بدهد.

پیشکسوت استقلال در ادامه تاکید کرد: مشکل استقلال این روزها فقط اختصاص به حسینی ندارد، بلکه این تیم از مدیریت تا سطوح پایین، مشکلات فراوانی دارد و این هیچ ربطی به مستطیل سبز ندارد. با این شرایط مطمئن باشید استقلال آسیب خواهد دید و مشکلات و حواشی بیشتری برایش به وجود خواهد آمد. ولی امیدوارم هرچه زودتر این اتفاقات رفع شود و استقلال بتواند با آرامش به کارش ادامه دهد.

همدانی در خصوص اردوی تیم ملی و حضور ۶ بازیکن استقلال در این اردو گفت: به هر حال تیم ملی در اولویت است و همه باید کمک کنند تا تیم ملی بتواند در جام جهانی موفق باشد. حالا شرایط به گونه ای است که همه از کارلوس کی روش قهرمانی می خواهند و این کار را برای این سرمربی سخت خواهد کرد. مطمئناً حضور بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی هیچ ضرری به استقلال وارد نخواهد کرد. زیرا بازیکنان در شرایط آمادگی جسمانی هستند و اگر از لحاظ روحی هم در شرایط ایده آل قرار بگیرند، مطئناً در بازگشت به تمرینات، می توانند همان آمادگی گذشته را داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این روزها همه از تیم ملی انتظار قهرمانی دارند و مطمئناً کی روش باید بعد از ۸ سال حضور در ایران بتواند این مهم را انجام داده زیرا جز این انتظاری از این سرمربی بزرگ نمی رود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار