پویش ملی صادرات با هدف ترغیب و آموزش جوانان برای صادرات کالا و خدمات در اتاق بازرگانی اصفهان راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۶۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 10 October 2018

به گزارش تابناک : سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان تشکیل پویش ملی صادرات را گامی موثر در تشویق جوانان به صادرات و کارآفرینی برشمرد و گفت:در شرایط جنگ اقتصادی نیاز به جوانان خوشفکر برای مقابله با تحریم ها داریم .

صادر کننده ممتاز کشوری در جمع 400 جوان فعال اقتصادی در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: پویش ملی صادرات در قالب چهار شعار خرد،متانت ،جسارت و حرکت تعریف می شود.

حاج کاظمیان همچنین از فعالیت شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان قدرانی کرد و افزود:اتاق بازرگانی اصفهان در راه اندازی بخش جوانان پیشرو بوده و انتظار می رود دیگر استان ها هم از این اقدام اتاق اصفهان حمایت کنند .

وی گفت:صادرات را از کجا آغاز کنیم،چگونگی پرورش و توسعه کسب و کار صادراتی،شناسایی و انتخاب بازار هدف،بلوغ صادراتی ،توسعه استراتژی بازاریابی صادراتی ،دولت و تصمیم سازی آنی ،نرخ ارز و شرایط بین المللی از سرفصل های مطرح شده در این پویش ملی است .

وی به نقش شرکت مدیریت صادرات (EMC) در تخصصی شدن صادرات اشاره کرد و گفت:یکی از مهمترین اقدام این شرکت ها در بازاریابی و کسب بازار جدید برندسازی و ثبت برند محصولات در بازارهای هدف است.

این صادر کننده ممتاز کشور، صادرکنندگان ایرانی را هوشمند ترین بازرگانان جهان برشمرد و گفت:در شرایط دشوار داخلی و تحریم ها فعالیت کردن نشان از هوشمندی و توانمندی ویژه صادرکنندگان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار