مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در شش ماه نخست امسال برای ۲۵۰۰ هکتار از اراضی موقوفات و رقبات استان اصفهان سند مالکیت به نام موقوفات اخذ شده است.
کد خبر: ۶۶۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 15 October 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق واقفان نیک اندیش و همچنین اجرای امینانه نیات واقفان خیر اندیش با تلاش و پیگیری‌های انجام شده معاونت حقوقی و ثبت در6 ماه نخست سال جاری برای 2500 هکتار از اراضی موقوفات و رقبات استان اصفهان سند مالکیت به نام موقوفات اخذ شده است.

وی به اقدامات انجام شده توسط اداره اوقاف و امور خیریه برای توسعه حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان و بقاع متبرکه در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به تلاش و پیگیری انجام شده و همچنین همکاری و مشارکت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در چهارچوب قوانین و مقررات امسال برای توسعه حرم مطهر امامزاده سلطانعلی بن محمدباقر(ع) مشهد اردهال کاشان امسال 72 هکتار از زمین‌های منابع طبیعی که در مجاورت این امامزاده عظیم الشان قرار دارد سند مالکیت اخذ شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: همچنین با مدیریت جهادی و با کمک و توسل اهل بیت(ع) توانسته‌ایم در 5 سال گذشته برای توسعه حرم مطهر 550 امامزاده عظیم الشان و بقعه متبرکه استان پروژه‌های عمرانی متعددی با کمک خیران و نیکوکاران اجرا کنیم و به همین دلیل نیز خداوند را شاکرم که توانسته‌ام برای خشنودی فرزندان اهل بیت(ع) گامی هرچند کوچک بردارم.

وی گفت: ما باید قدر جایگاه و منزلت امامزادگان بزرگوار این نعمت‌های بزرگ خدادادی را بدانیم زیرا که برکت زندگی همه شعیان و چراغ هدایت و ثروت معنوی برای همه انسان‌ها محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام صادقی اظهار داشت: توفیق خدمت به امامزادگان عظیم الشان، بقاع متبرکه و موقوفات لیاقتی است که توسط اهل بیت(ع) به همه ما داده شده است و باید تمام توان خود را در راستای خدمتگذاری به این امامزادگان واجب التعظیم صرف کنیم تا در روز قیامت شرمنده آنان نباشیم.

وی گفت: صاحب اصلی موقوفات اهل بیت(ع) هستند و امامزادگان جلیل القدر نیز از فرزندان اهل بیت(ع) هستند و ما باید در جهت توسعه و آبادانی موقوفات و بقاع متبرکه هرچه توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم و صرف تکریم آنان بکنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار