رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان اصفهان گفت: متأسفانه با وجود دعوت از برخی مسئولان ارشد استان و شهر اصفهان برای شرکت در مراسم بدرقه و استقبال از ورزشکاران پاراآسیایی، در این برنامه‌ها حضور نیافتند.
کد خبر: ۶۶۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 16 October 2018

به گزارش تابناک : درباره عملکرد ورزشکاران اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: خوشبختانه اخبار مسرت‌بخش موفقیت‌های ورزشکاران کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی موجب غرور و افتخار مردم ایران شد. 12 ورزشکار و مربی از هیئت جانبازان و معلولین استان در این دوره از مسابقات حضور داشتند که باز هم مایه افتخار اصفهان شدند.

وی افزود: ورزشکاران جانباز و معلول و کم‌بینا و نابینای استان حدود 15.5 درصد مدال‌های کاروان کشورمان در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی را به خود اختصاص دادند. البته پیش‌بینی ما کسب مدال‌های بیشتری بود که به دلیل ادغام برخی کلاس‌بندی‌ها و برگزار نشدن بعضی کلاس‌‌ها محقق نشد.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان اصفهان با اشاره ه کسب 2 مدال توسط علیرضا مختاری و مهدی علیزاده و 3 مدال توسط داوودعلی قاسمی بیان داشت: خوشبختانه ورزشکاران اصفهانی غیرت و تعلق خاطر به کشورمان را ثابت کردند. این افتخارات را مدیون شکیبایی خانواده‌های این ورزشکاران نیز هستیم که از آنها و همچنین مربیان و مسئولان اعزام ورزشکاران تشکر می‌کنم. امیدوارم این افتخارات رضایت مقام معظم رهبری از حمایت از ورزش جانبازان و معلولان را جلب کرده باشد.

آقاباباگلیان در پاسخ به اینکه آیا پاداش وعده داده شده از سوی استاندار اصفهان به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی به مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی نیز تعلق می‌گیرد، گفت: قولی که داده شده همان پاداشی است که قرار است اداره‌کل ورزش و جوانان استان به ورزشکاران اختصاص دهد. به عنوان رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان وظیفه دارم گلایه‌های خانواده ورزشکاران را به گوش مسئولان برسانم. از مسئولان ارشد استان و شهر اصفهان برای شرکت در مراسم بدرقه و استقبال از ورزشکاران دعوت کردیم که متأسفانه حضور پیدا نکردند.

وی درباره گلایه برخی ورزشکاران اصفهانی از ورزشگاه‌های محل تمرینشان پیش از اعزام به بازی‌های پاراآسیایی تصریح کرد: برخی ورزشگاه‌ها در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان است که تعامل خوبی با این اداره داریم و به هر حال آنها هم تنگناهایی دارند. البته تمرینات رشته‌هایی مانند والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی با کمان، تنیس روی میز و بوچیا در ورزشگاه اختصاصی جانبازان و معلولین اصفهان که اخیراً افتتاح شد، برگزار می‌شود و ورزشکاران از این نظر مشکلی ندارند.

آقاباباگلیان درباره برنامه هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان تا پارالمپیک 2020 توکیو خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور بهمن ماه و در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار می‌شود و 250 ورزشکار جانباز و معلول اصفهانی به این مسابقات اعزام می‌شوند. این رقابت‌ها برنامه مقدماتی ورزشکاران ما برای استعدادیابی و حضور در تیم‌های ملی خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های پاراالمپیک 2020 نمایندگان خوبی از استان اصفهان داشته باشیم.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان اصفهان درباره حمایت باشگاه‌های اصفهانی از ورزشکاران جانباز و معلول استان گفت: باشگاه‌های مخابرات، سپاهان، ذوب‌آهن، گیتی‌پسند و نامی نو حمایت نسبتاً خوبی از ورزشکاران جانباز و معلول دارند که از آنها درخواست می‌کنم به این حمایت‌ها تا پاراالمپیک 2020 ادامه دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار