معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: 1400 حامی اصفهانی در ماه محرم سال جاری در دو طرح فرزندان محسنین و اکرام ایتام ثبت نام کردند که این تعداد توانستند از هزار و 706 فرزند یتیم و نیازمند حمایت کنند.
کد خبر: ۶۶۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 16 October 2018

به گزارش تابناک : مهدی رنجکش امروز با اشاره به استقبال خوب مردم نیکوکار استان اصفهان برای شرکت در طرح محسنین و طرح اکرام ایتام در ایام ماه محرم، اظهار کرد: هزار و 400 حامی اصفهانی در ماه محرم سال جاری در دو طرح فرزندان محسنین و اکرام ایتام ثبت نام کردند که این تعداد توانستند از هزار و 706 فرزند یتیم و نیازمند حمایت کنند.

وی با بیان این‌که بیشترین استقبال از این دو طرح در ایام ماه محرم متعلق به شهر اصفهان با تعداد 680 حامی بوده است، افزود: شهرستان‌های اردستان و نجف‌آباد به ترتیب با تعداد 171 و 81 حامی در رتبه دوم و سوم قرار می‌گیرند.

افزایش 46 درصدی حامیان اصفهانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تصریح کرد: با جذب هزار و 400 حامی در ماه محرم سال جاری نسبت به تعداد حامیان جذب شده در ماه محرم سال گذشته که تعداد 960 حامی بودند، حدود 46 درصد افزایش استقبال مردم نیکوکار اصفهانی را از این دو طرح شاهد بودیم.

وی ادامه داد: از تعداد هزار و 400 حامی ثبت نام شده در ماه محرم، تعداد 837 نفر در طرح فرزندان محسنین و 563 نفر در طرح اکرام ایتام ثبت نام کردند ولی در سال گذشته 70 درصد حامیان در طرح اکرام ایتام و 30 درصد در طرح فرزندان محسنین مشارکت داشتند که نشان دهنده استقبال بیشتر مردم در سال جاری از طرح فرزندان محسنین است.

رنجکش خاطرنشان کرد: نزدیک به 59 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین با این نهاد همکاری می‌کنند و حمایت از 16 هزار و 382 فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده دارند که ماهانه به صورت منظم مبالغی را به حساب آن‌ها واریز می‌کنند و در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی در اختیارشان قرار می‌دهند.

وی با اشاره به طرح جذب حامی در ایام شهادت حضرت رقیه(س)، عنوان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد از روز جمعه بیستم مهر ماه ثبت نام از حامیان را در دو طرح فرزندان محسنین و اکرام ایتام آغاز کرده‌اند و تا روز شهادت حضرت رقیه(س) برپا خواهند بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در پایان مطرح کرد: امکان ثبت نام مردم نیکوکار در این دو طرح در همه ایام سال وجود دارد و افراد علاقه‌مند به پذیرش حمایت این فرزندان، می‌توانند به دفاتر این نهاد و یا به تارنمای mohsenin.ir مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار