در برنامه اکران آخر هفته سینماهای اصفهان اسم فیلم‌های کمدی بیش از پیش به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۶۶۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 18 October 2018

به گزارش تابناک : سینماهای اصفهان در اکران هفته آخر مهر ماه توجه ویژه‌ای به فیلم‌های پرمخاطب کمدی دارند و علاقه‌مندان به این ژانر می‌توانند در بین این فیلم‌ها، فیلم مورد علاقه خود را به تماشا بنشینند؛ همچنین فیلم «پیشونی سفید 2» مخاطب کودک و نوجوان را نیز ترغیب می‌کند تا اوقات فراغت آخر هفته خود را در سینماها سپری کنند.

* پردیس سینمایی چهارباغ

فیلم‌های «پیشونی سفید ۲»، «لس‌آنجلس تهران»، «ماهورا»، «هشتگ»، «تنگه ابوقریب»، «لازانیا»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده» و «انتقام جویان:جنگ ابدیت» در پردیس سینمایی چهارباغ به نمایش گذاشته شده‌اند، نمایش فیلم‌ها در این پردیس سینمایی از سانس 10 الی 22 ادامه دارد.

* سیتی سنتر

سالن‌های سینمایی سیتی سنتر نیز میزبان 10 فیلم از سینمای ایران و جهان هستند، 5 سالن این سینما از ساعت 10:30 الی 23:59 به اکران فیلم‌های «تنگه ابوقریب»، «لازانیا»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، «پیشونی سفید ۲»، «لس‌آنجلس تهران»، «ماهورا»، «هشتگ»، «عرق سرد»، «جاده قدیم» و فیلم‌های «هفته فیلم اروپایی» می‌پردازند.

* سینما سپاهان، فلسطین و قدس

علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌ها در سینما سپاهان می‌توانند فیلم‌های «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، «لازانیا»، «لس‌آنجلس تهران» و «هشتگ» را از سانس 10:30 الی 23 در این سینما به تماشا بنشینند؛ سینما فلسطین نیز در سانس‎های اکران خود 3 فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، «تنگه ابوقریب» و «لس‌آنجلس تهران» را به اکران در می‌آورد؛ همچنین علاوه بر «مغزهای کوچک زنگ‌زده» و «لس‌آنجلس تهران» سینما قدس فیلم «انتقام جویان : جنگ ابدیت» را نیز به روی پرده می‌برد.

* معرفی فیلم

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۶ در ژانر دفاع مقدس است که سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، دومین سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای امیر جدیدی و سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی برای سعید ملکان را به خود اختصاص داده است.  

در خلاصه داستان این فیلم آمده است «گاهی در زندگی در موقعیت‌هایی قرار می‎گیری که بالاتر از اهمیت مرگ و زندگی شخصی است، گاهی مرگ وزندگی یک کشور در گرو تصمیم توست، از میدان ندا می‌آید، هرکس بترسد زودتر می‌میرد...حال ببینیم چطور غیرت بر قدرت نظامی چیره می‌شود».

فروش فیلم تنگه ابوقریب پس از 10 هفته اکران در 74 سالن سینما بیش از 5 میلیارد تومان بوده است، فیلم «لس‌آنجلس تهران» در هفته نخست اکران خود بیش از 2 میلیارد تومان فروش داشته است، فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده طی 3 هفته اکران بیش از 6 میلیارد تومان فروش داشته است علاوه بر این‎ها فیلم «هشتگ» در طی 3 هفته بیش از 1 میلیارد تومان به فروش رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار