در ليگ دسته اول فوتبال اميد ايران صورت گرفت
تيم فوتبال اميد صباي قم از بازي در ورزشگاه آزادي مقابل تيم بعثت كرمانشاه موفق به كسب تساوي بدون گل و يك امتياز ارزشمند شد.
کد خبر: ۶۶۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۷ 19 October 2018

به گزارش تابناک قم، تیم امید صبای قم که سال گذشته در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور داشت به دنبال سقوط به دسته اول، امسال برای بازگشت مجدد به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران در این رده تلاش می‌کند.

این تیم با کادر فنی و بازیکنان بومی وارد رقابت‌های فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول شده ولی همچون تیم جوانان و تیم لیگ برتری نوجوانان قم با مشکلات مالی عدیده مواجه است و مشکلات درونی نیز یکی دیگر از مسائل این تیم است که باید برای بازگشت به لیگ برتر از این موانع عبور کند.

امیدهای صبای قم که فصل را با شکست سنگین 6 بر صفر در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر تیم سپاهان اصفهان آغاز کردند، در هفته دوم به استراحت پرداخته و در هفته سوم یک تساوی بدون گل از میهمانی تیم فوتبال امید خیبر خرم‌آباد به دست آوردند تا صاحب نخستین امتیاز این فصل شوند.

نماینده فوتبال قم که احتمالا در آینده‌ای نزدیک به دلیل گرفتاری‌ها و مسائل حقوقی باشگاه صبا باید نام خود را تغییر دهد، در هفته چهارم بازی‌ها میزبان تیم سپاهان درود بود که در ورزشگاه شهید حیدریان قم و در مقابل دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتبال با یک گل حریف خود را برد تا در ادامه روند پیشرفت‌های خود به نخستین برد لیگ نیز دست یابد.

روند رو به رشد صبای قم در هفته پنجم بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور ادامه یافت و صبا در دیداری فوق‌العاده حساس در میهمانی تیم بعثت کرمانشاه، با این تیم در ورزشگاه آزادی کرمانشاه دیدار کرد و با تساوی بدون گل از میدان خارج شد، دیداری که در آن صبا از دقیقه 75 به دلیل اخراج یکی از بازیکنان خود 10 نفره شد اما یک امتیاز از آزادی به ارمغان آورد تا به روزهای آینده امیدوارتر بماند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار