فرمانده انتظامی استان اصفهان از ساخت دستگاه هوشمند متوقف‌کردن خودروهای شناسایی‌شده مجرمان توسط نیروهای پلیس با استفاده از وسایل بازدارنده در این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 19 October 2018

به گزارش تابناک : سردار  مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت : بومی‌سازی و ساخت تجهیزات پلیسی مورد نیاز به‌منظور اجرای بهتر مأموریت‌ها، توسط نخبگان و متخصصان داخلی یکی از سیاست‌ها و راهبردهای اصلی نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

وی به گام‌های بلند نیروی انتظامی در زمینه دانش‌بنیانی اشاره کرد و افزود: سازمان‌های دانش‌بنیان سازمان‌هایی هستند که هم نیروهای زیرمجموعه خود را با دانش روز دنیا به‌روز کرده و هم نیازهای خود را با استفاده از بومی‌سازی این دانش‌ها تأمین می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه از طراحی و ساخت دستگاه هوشمند متوقف کردن خودروهای مجرمان که توسط نیروهای پلیس مورد شناسایی قرار می‌گیرند خبر داد و گفت: این دستگاه به‌صورت هوشمند حین عبور خودروی مجرمان از مسیر خیابان یا جاده اقدام به متوقف کردن آن می‌کند.

معصوم‌بیگی تاکید کرد: از مزایای این دستگاه می‌توان به افزایش سرعت عمل، دقت و ارتقای توان مأموران در دستگیری مجرمان و متخلفان در کمترین زمان ممکن و تحویل آنان به قانون اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه مذکور توسط یکی از متخصصان حوزه انتظامی این فرماندهی ساخته شده اظهار داشت: این دستگاه از سوی دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان به‌عنوان طرح ویژه برای ارائه به نمایشگاه تجهیزات پلیسی "ایپاس" نیز انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار