آقای شهردار صحبت های معاون خود را شنود میکرده و به همین دلیل او را عزل کرده؛ ادعایی که تکذیب شد و باب شکایت شهردار را از رسانه ها باز کرد
کد خبر: ۶۶۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸ 20 October 2018

به گزارش تابناک : چندی است حواشی عزل و نصب های آقای شهردار بالا گرفته و برخی اعتقاد دارند که افشانی صحبت های معاونین خود را شنود می کرده و به همین دلیل این روزها که پایان دوره خودش است به عزل های سریالی دست زده اما شهردار تهران معتقد است که این تهمت را با شکایت از معاون سابق و رسانه ها پیگیری می کند؛ با این وجود حسن رسولی خواستار پایان به این حواشی شد.

سیدحسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران در این خصوص گفت: در زمانی که مدیریت شهری با مشکلات جدی رو به رو است پرداختن به موضوعات کم اهمیتی مانند شنود درست نیست.

وی افزود: در صحبتی که با حجت میرزایی و شهردار تهران داشته است طرفین قول داده اند به موضوع خاتمه داده و قرار هم نیست از هیچ سایتی شکایت شود.

رسولی اذعان کرد: دو طرف دعوا پرچم سفید خود را بالا برده اند و جنگ شنود در شهرداری به نظر می آید به صلح ختم شده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: من از شهردار تهران و میرزایی درخواست کردم طرفین به این موضوع خاتمه بدهند و هر دو بزرگوار نیز قبول کرده اند. بنابراین قرار نیست در حوزه مدیریت شهری از هیچ سایت و فردی شکایت شود.

رسولی بیان کرد: در حال حاضر که ما در شرایط ویژه در حوزه مدیریت شهری روبرو هستیم پرداختن به این موضوعات کم اهمیت درست نیست و انتظار می رود دوستان اصلاح طلبی که از ظرفیت رسانه ای برخوردارند در چنین شرایطی با توجه به مصالح کشور از پرداختن به چنین موضوعات کم اهمیتی خودداری کنند.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار