فرمانده انتظامی شهرستان نائين از توقیف محموله لاستيک سواری قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال ازسوی ماموران ايستگاه بازرسی شهيد "شرافت" این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 23 October 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ "صادق کاظم زادفرمانده انتظامی شهرستان نائين اظهار کرد: ماموران ايستگاه بازرسي شهيد "شرافت" نائين در راستاي مقابله با ورود خودروهای حامل کالای قاچاق، حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون کشنده که از استان های جنوبی عازم تهران بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت: پس از متوقف شدن خودرو در بررسی های صورت گرفته و استعلام های انجام شده از سامانه جامع امور گمرکي مشخص شد که مدارک با بار کانتينر مغايرت دارد.

سرهنگ کاظم زاد عنوان کرد: در این عملیات هزار و 302 حلقه لاستيک سواري خارجی قاچاق کشف شد که ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال  تخمين زده شده است.

اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: در اين خصوص راننده خودرو دستگير و همراه پرونده به منظور اقدامات قانوني تحويل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نائين با اشاره به تقویت ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" نائین و تجهیز آن به سامانه هوشمند بازرسی خودروها، گفت: ماموران این فرماندهی با دقت و هوشیاری کامل مراقب تردد خودروهای حامل کالاهای خارجی قاچاق هستند و برابر با قانون با قاچاقچیان برخورد می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار