نساجی قائمشهر تازه وارد لیگ برتر با سرمربیگری جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی شاید در هفته های گذشته ( هفته سوم تا نهم ) بازی خوبی در برابر رقبای قدر از پرسپولیس و استقلال تا سایپا و سپاهان داشته، ولی نتایج خوبی نتوانست کسب کند.
کد خبر: ۶۷۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 23 October 2018

ایرنا، کسب نتایج ضعیف این تیم تازه وارد مازنی ها به لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران که از 9 بازی گذشته 7 امتیاز کسب کرده و در رده 13 جدول 16 تیمی قرار دارد، اگر چه تاکنون با حمایت هواداران و مالکان باشگاه را با خود همراه داشت، به نظر می رسد بازی این تیم در هفته دهم با تیم میان جدولی ماشین سازی تبریز آخرین فرصت برای سرمربی جوان نساجی باشد.
جواد نکونام اگر چه در تیم ملی سربزنگاهها کمک کار خوبی بود و با خلق فرصت توانست تیم را از گردونه حساس نجات دهد، ولی در لیگ برتر که نخستین تجربه نیمکت نشینی اش محسوب می شود، نتوانست خوب ظاهر شود.
از دست دادن موقعیت بویژه در بازی خانگی با سایپا در هفته هشتم کورسوی اعتراض از سوی تماشاگران صبور نساجی قائمشهر که حامیان سرسختی در بین تیم های فوتبالی چه در لیگ یک و برتر به حساب می آیند، روشن شد.
به نظر می رسد هفته دهم و بازی خانگی نساجی با ماشین سازی تبریز پس از دو بازی نفس گیر این تیم در جام حذفی و لیگ برتر برابر سپاهان مدعی قهرمانی فرصت خوبی باشد تا با کسب نتیجه بتواند این تیم مازنی را از خط قرمز و پایانی جدول نجات دهد و به نقطه اطمینان بخشی برساند که بازیکنان با استرس کمتری در زمین بازی کنند.
اگر نساجی نتواند بازی هفته دهم را درخانه برابر ماشین سازی با کسب 3 امتیاز پایان ببرد، در هفته یازدهم برابر پدیده صدرنشین در مشهد که از قضا سرمربیگری آن تیم هم برعهده یحیی گلمحمدی کاپیتان اسبق تیم ملی است و این روزها نتایج خوبی کسب می کند.
** حمایت مالک باشگاه از کاپیتان
مالک باشگاه نساجی قائمشهر گفت که بازیکنانش در زمین خوب بازی می کنند و تاکنون اشتباهات داوری باعث شده تا تیمش نتواند نتیجه بگیرد.
فرهاد صنیعی فر در گفت و با سایت باشگاه نساجی قائمشهر افزود که همچنان از سرمربی با تجربه تیمش (جواد نکونام) حمایت می کند.
پیش از این حدادیان دیگر مالک باشگاه نساجی پس از تساوی تیمش برابر سایپا در هفته هشتم از سرمربی تیمشان حمایت کرده بود.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر 16 تیم حضور دارند که 2 تیم در پایان به لیگ یک سقوط و 2 تیم لیگ یکی نیز به لیگ برتر می رسند.
رئیس کانون هواداران نساجی قائمشهر هم گفت که حمایت تماشاگران از سرمربی تیمشان در شرایط فعلی که این تیم بازی خوبی انجام می دهد ، ادامه خواهد داشت.
رضا نادری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید شنیده شدن اعتراض از سوی برخی هواداران به خصوص در بازی نساجی با سایپا در قائمشهر افزود: این هواداران در اقلیت قرار دارند و با چند برد پیاپی به خصوص برابر ماشین سازی در هفته دهم وضعیت تیممان در جدول بهتر می شود.
وی اشتباه داوری را عامل اصلی باخت تیمشان در چند بازی اخیر به خصوص سپاهان اعلام کرد و گفت: اگر این باخت به ما تحمیل نمی شد، نساجی چند پله در جدول بالا می آمد.
نادری اظهار داشت: به هر حال در شرایط فعلی از نساجی قائمشهر و سرمربی این تیم حمایت خواهیم کرد تا به روزها خوبش برگردد.
کمیته داوران با تایید اشتباه کوپال ناظمی داور دیدار هفته نهم نساجی قائمشهر با سپاهان اصفهان در گرفتن پنالتی دقایق آخر به سود تیم میزبان ( سپاهان) این داور را از داوری چند بازی آینده محروم کرد.
نساجی قائمشهر پنجشنبه هفته جاری سوم آبان ماه میزبان ماشین سازی تبریز در زمین خانگی خود استادیوم شهید وطنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار