علی دایی اسطوره فوتبال ایران معتقد است پرسپولیس نباید فرصت رسیدن به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.
کد خبر: ۶۷۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 23 October 2018

به گزارش تابناک : تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 18:30 امشب (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا پذیرای السد قطر است که شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازی رفت را با برتری یک بر صفر به سود خود به پایان بردند. پرسپولیس در صورت گذر از سد السد در ورزشگاه آزادی برای اولین بار در تاریخ خود به فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد رسید.

علی دایی که در دوران بازیگری خود سابقه پوشیدن پرسپولیس را دارد و بین سال‌های 1996 تا 1997 نیز عضو تیم السد قطر بود، در آستانه این بازی به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: پرسپولیس بازی خیلی سختی پیش‌رو دارد و برای کسب نتیجه لازم برای رسیدن به دیدار فینال نیاز به ارائه بهترین عملکردش دارد.

وی افزود: پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله خیلی خوب کار کرده است و بازی‌هایی که آنها در دور برگشت از مراحل حذفی برده‌اند نشان از این دارد که این تیم چقدر حرفه‌ای و سرمربی‌اش - برانکو- چقدر باهوش است. از آخرین باری که یک تیم ایرانی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی آسیا به قهرمانی رسیده، خیلی می‌گذرد، اما پرسپولیس حالا این شانس را دارد تا فاتح لیگ قهرمانان آسیا شود و نباید این فرصت را از دست بدهند.

سرمربی 49 ساله سایپا در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: پرسپولیس برخی از بهترین بازیکنان ایرانی را در اختیار دارد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی کشورمان است، سیدجلال حسینی خط دفاعی پرسپولیس را خیلی خوب رهبری می‌کند و در خط حمله هم بازیکنان خوبی از جمله علی علیپور دارد که امسال کمک زیادی به پرسپولیس کرد.  

علی دایی تأکید کرد: حتی در صورت شکست، تیم‌های ایرانی در ورزشگاه آزادی تسلیم نمی‌شوند، به خصوص پرسپولیس که هواداران بیشماری دارد و همین کار را برای رقبای این تیم خیلی سخت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من در دو مقطع برای پرسپولیس بازی کردم و دقیقاً می‌دانم که چطور این هواداران، بازیکنان را به جلو سوق و به آنها اعتماد به نفس می‌دهند. حتی زمانی که باشگاه مشکلات زیادی دارد، هواداران آنها را به تعادل می‌رساندند و این مزیت و برتری پرسپولیس بر هر باشگاه دیگری است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار