فرماندار میبد با قدردانی از تلاش خبرنگارانی که نسبت به پوشش اخبار و رویدادهای این شهرستان فعالیت دارند، بر ترویج فعالیت های ورزشی خانه به خانه تاکید کرد.
کد خبر: ۶۷۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 24 October 2018

حسین فلاح همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش ( 26 مهر الی دوم آبان) با تشریح فعالیت های انجام شده مهمترین اولویت شهرستان را فعالیت های ورزشی عنوان کرد.
وی با اشاره به شروع کار تیم فوتسال صنایع شهرستان اظهار امیدواری کرد که این تیم بتواند در عرصه ورزش حرفی برای گفتن داشته باشد.
همچنین محمد رضا زارع رئیس اداره ورزش و جوانان میبد از خبرنگاران جهت پوشش اخبار ورزشی شهرستان تشکر کرد و گفت: رسانه ها همکاری بیشتری در راستای معرفی جایگاه ورزش میبد در سطح ملی داشته باشند.

** پیشرفت و تعالی هر جامعه ای در گرو فعالیت قشر جوان است
همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت: پیشرفت و تعالی هر جامعه ای با تلاش و کوشش قشر جوان به عنوان جمعیت فعال رقم می خورد.
علیرضا ابوالحسنی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان، افزود : با توجه به بررسی های به عمل آمده میبد نسبت به شهرهای دیگر استان در زمینه اشتغال جوانان با مشکلات کمتری روبروست و این امر مرهون تلاش مسئولان و نخبگان شهرستان است.
وی تعامل و همکاری دانشگاه ها ، مراکز آموزشی با اداره ها و سازمان های مرتبط برای ایجاد اشتغال و تشکیل جلساتی را در راستای تغییر مسیر اشتغال شهرستان مورد تاکید قرار داد و اهمیت مشاوره تحصیلی در هدایت جوانان به رشته های مورد نیاز جامعه را نیز یادآور شد.
محمد رضا زارع رئیس اداره ورزش و جوانان میبد نیز اشتغال را یکی از موضوعات مهم در حوزه جوانان و خانواده ها عنوان کرد که با رفع مسائل و مشکلات آن ، بسیاری از تبعات ناشی از بیکاری و آسیب های اجتماعی که مرتبط با حوزه اشتغال است، نیز رفع خواهد شد.
در این نشست گزارشی از آمار بیکاری شهرستان که بیشتر مربوط به فارغ التحصیلان رشته های علوم انسانی است توسط محمد تقی شفیع پور کارشناس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شد.
همچنین مسئولان اداره های مختلف به بیان فعالیت های خود در حوزه اشتغال نظیر ایجاد گروه های جهادی توسط سپاه در شناسایی خانواده های محروم، برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های خیاطی ، هنرهای دستی ، عکاسی، زیلو بافی، به کارگیری افراد با توجه به تخصص آنها ، آسیب شناسی حوزه اشتغال و ایجاد رشته های دانشگاهی صنایع دستی مانند زیلو بافی در مراکز آموزش عالی ارائه کردند.
مرکز شهرستان 100 هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد و در مسیر جاده شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار