با شروع آبان:
بعد از اجراهای تابستانه و اوایل پاییز با آغاز آبان ماه بسیاری از نمایش‌ها پیش از تعطیلات این ماه به اجراهای خود پایان می‌دهند.
کد خبر: ۶۷۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 25 October 2018

- نمایش «در ستایش جنگ» به کارگردانی شادی جلیلیان تا سوم آبان ماه هر شب ساعت 17 به مدت 50 دقیقه در تماشاخانه شانو به صحنه می‌رود.

- نمایش «زمان صفر مطلق» به نویسندگی و کارگردانی امیر باباشهابی تا چهارم آبان ماه هر شب در سه نوبت 17 و 21 و 23 به مدت 50 دقیقه در تئاتر مستقل تهران به نمایش در می‌آید.

- نمایش «دلفین‌ها» به نویسندگی و کارگردانی محمد خداوردی تا چهارم آبان ماه هر شب ساعت 17 به مدت 50 دقیقه در تئاتر باران اجرا می‌شود.

- نمایش «تروکاژ» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قلی پور تا چهارم آبان ماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 95 دقیقه در سالن اصلی تالار محراب به صحنه می‌رود.

- نمایش «هامان کشان» به کارگردانی علیرضا مهران و نویسندگی عباس عبدالله زاده تا چهارم آبان ماه هر شب ساعت 21:30 به مدت 90 دقیقه در تالار حافظ به نمایش در می‌آید.

- نمایش «نانوشته» به نویسندگی و کارگردانی رومینا ایلمک فروش تا سوم آبان هر شب ساعت 21 به مدت 65 دقیقه در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود.

- نمایش «مرگ یزدگرد» نوشته بهرام بیضایی و به کارگردانی سنا نعمتی چهارم تا آبان هر شب ساعت 21 به مدت 100 دقیقه در سالن شماره 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

- نمایش «دردونه» به کارگردانی مجید علم بیگی و نویسندگی مریم عسگری، مجید علم بیگی تا چهارم آبان هر شب ساعت 17 به مدت 45 دقیقه در سالن شماره 2 خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

- نمایش «آوانتاژ» به کارگردانی کامران شهلایی و محمد لارتی و نویسندگی کامران شهلایی تا چهارم آبان ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 70 دقیقه به نمایش در می‌آید.

- نمایش «ابوالهول» به کارگردانی داوود پورحمزه و نویسندگی علی شمس تا چهارم آبان هر شب ساعت 18 به مدت 50 دقیقه در پلاتو اجرا تئاترشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش «همه پروانه‎‌ها در صورت امکان با خوشحالی خونتان را می‌مکند» به نویسندگی امیر علی ابراهیمی و کارگردانی سینا آذربایجانی تا چهارم آبان ماه هر شب ساعت 19 به مدت 45 دقیقه در سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه اجرا می‌شود.

- نمایش «لوله» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اجلی تا چهارم آبان ماه هر شب ساعت 18 به مدت 60 دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

- نمایش «مثل شلوار جین آبی» به نویسندگی و کارگردانی احسان گودرزی تا ششم آبان ماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 45 دقیقه عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

- نمایش «مسئله غامض» نوشته تام استوپارد و به کارگردانی سیاوش رفیعی تا چهارم آبان ماه هر شب ساعت 21 به مدت 80 دقیقه در تئاتر باران اجرا می‌شود.

- نمایش «درخت میشم میوه میدم برات انجیر» به کارگردانی کیوان محمدی و نویسندگی سیاوش حیدری تا پنجم آبان ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 35 دقیقه در عمارت روبرو به نمایش در می‌آید.

- نمایش «آنالیز» به کارگردانی امید اسدی و نویسندگی عدالت فرزانه تا چهارم آبان ماه هر شب ساعت 20:30 به مدت 50 دقیقه در تماشاخانه ایران تماشا به صحنه می‌رود.

- نمایش «خدایگان» نوشته وودی آلن و به کارگردانی رحمت امینی تا چهارم آبان ماه هر شب دو نوبت 16 و 20 به مدت 75 دقیقه سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود.

- نمایش «مرثیه ای برای آقای ع» به کارگردانی سمیرا آقایی و نویسندگی سپیده قربانی تا ششم آبان ماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 70 دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

 

نمایش هایی که آبان ماه میزبان مخاطبان خواهند بود

- نمایش «‎کافه پولشری» نوشته آلن وتز و به کارگردانی و بازیگری الهام پاوه نژاد تا 11 آبان ماه هر شب ساعت 20:30 به مدت 45 دقیقه در کافه خانه موزه استاد عزت الله انتظامی اجرا می‌شود.

- نمایش «نقاشی اشر» به کارگردانی فریبرز کریمی و نویسندگی محمدحسین معارف تا یکم آذر هر شب ساعت 19:15 به مدت 70 دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به اجراهای خود ادامه می دهد.

- نمایش «آهسته با گل سرخ» نوشته اکبر رادی و به کارگردانی هادی مرزبان تا پایان آبان ماه هر شب ساعت 20 به مدت 90 دقیقه به صحنه تماشاخانه سنگلج می‌رود.

- نمایش «فاندو و لیز» نوشته فرناندو آرابال و به کارگردانی هوشمند هنرکار تا پایان آبان هر شب ساعت 19:15 به مدت 60 دقیقه در سالن شماره 1 خانه نمایش مهرگان به نمایش گذاشته می‌شود.

- نمایش «ملاقات مرد دوزخی» به نویسندگی و کارگردانی امیر امیری تا 17 آبان ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه تماشاخانه سرو اجرا می‌شود.

- نمایش «استیو جابز» به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر تا پایان آبان ماه هر شب ساعت 20:45 به مدت 75 دقیقه سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

- نمایش «خرس» نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی احسان ناجی و سحر پرتوی کیان تا آذر ماه هر شب ساعت 20 به مدت 45 دقیقه سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

- نمایش «خاموشخانه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی مشهور تا آذر ماه هر شب ساعت 18 به مدت 60 دقیقه در سالن سایه تئاترشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش «حریق» به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند تا آذر ماه هر شب ساعت 20:30 به مدت 104 دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر به نمایش گذاشته می‌شود.

- نمایش «ریل» به کارگردانی حمیدرضا خسروی لرگانی و نویسندگی علیرضا صادقپور (اقتباسی از کلفت های ژان ژونه) تا پایان آبان ماه هر شب ساعت 17 به مدت 45 دقیقه در تئاتر باران به نمایش در می‌آید.

- نمایش «روز پزشک» به نویسندگی و کارگردانی فرزام رنجبر تا 20 آبان ماه هر شب ساعت 19 به مدت 55 دقیقه در سالن کوچک تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

- نمایش «هشت خوان» به نویسندگی و کارگردانی و بازی ستاره فخاری تا 13 آبان ماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 50 دقیقه در تماشاخانه پرویز پرستویی موسسه فرهنگی هنری گندم اجرا می‌شود.

- نمایش «دلقکهای غمگین» به کارگردانی مانلی حسین پور و نویسندگی علی حاتمی نژاد تا 30 آبان ماه هر شب ساعت 18 به مدت 50 دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

- نمایش «خداحافظ» به کارگردانی مسعود منقچی و محمدجواد رجبی و نویسندگی محمد یعقوبی تا نیمه آبان ماه هر شب ساعت 20:15 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد خسرو شکیبایی به نمایش در می‌آید.

- نمایش «سیزیف» به کارگردانی محمد برهمنی و نویسندگی صادق گلچین عارفی تا پایان آبان ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 90 دقیقه سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

- نمایش «مده‌آ» به نویسندگی و کارگردانی علی حسینی تا نیمه آبان ماه هر شب ساعت 22:30 به مدت 45 دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

- نمایش «باغ آلبالو» نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی قطب الدین صادقی تا پایان آبان ماه هر شب ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه شانو به نمایش در می‌آید.

- نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» به کارگردانی سهند جعفری و نویسندگی سعید آلبوعبادی تا 13 آبان ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود.

- نمایش «آغاز فصلی سرد» به کارگردانی مارال قادری و نویسندگی سپیده خسروجاه تا 25 آبان ماه هر شب ساعت 18:15 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه می‌رود.

- نمایش «رئال» به کارگردانی امیرعبادی و نویسندگی عاطفه کوشکی تا نیمه آبان ماه هر شب ساعت 18 به مدت 45 دقیقه در تماشاخانه پرویز پرستویی موسسه فرهنگی هنری گندم به نمایش در می‌آید.

- نمایش «فیل در تاریکی» به کارگردانی مهرداد مصطفوی و نویسندگی محمد زارعی تا نیمه آبان ماه هر شب ساعت 21 به مدت 70 دقیقه در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

- نمایش «نام‌ بُرده» به کارگردانی علی‌اصغر دشتی و نویسندگی کیوان سررشته تا 20 آبان ماه هر شب ساعت 21 به مدت 100 دقیقه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش «دل سگ» به کارگردانی آیلین کیخایی و نویسندگی محمد یعقوبی تا 12 آبان ماه هر شب ساعت 20:30 به مدت 75 دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش «مادر مانده» به کارگردانی محمد حسین تفریشی و نوشته حمیدرضا آذرنگ تا 25 آبان ماه هر شب ساعت 21:15 به مدت 60 دقیقه درعمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

- نمایش «تنها چیز قطعی» به کارگردانی سعید شیشه گر و نوشته دانکن مک لین تا 25 آبان ماه هر شب ساعت 19:45 به مدت 50 دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

- نمایش «ایست...گاه بعدی» به کارگردانی احمد صمیمی و نویسندگی هما پارسایی سرشت (پریسان) تا 14 آبان ماه هر شب ساعت 20:30 به مدت 50 دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید.

- نمایش «دورریز» به کارگردانی علی مسعودی تا 14 آبان ماه هر شب ساعت 19 به مدت 60 دقیقه در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

- نمایش «نزدیک و نزدیک‌تر» به نویسندگی و کارگردانی امیرعطا جولایی تا 14 آبان ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 70 دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.

- نمایش «فروپاشی در وقت مقرر» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا کبگانی تا نیمه آبان ماه هر شب در دو نوبت 17 و 19 به مدت 50 دقیقه در تئاتر مستقل تهران به نمایش در می‌آید.

- نمایش «دقیقا 9 سال و 3 ماه و 20 روز پیش کجا بودی؟»‎ به نویسندگی و کارگردانی سید فرشاد هاشمی تا نیمه آبان ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

- نمایش «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم بخش تا نیمه آبان ماه هر شب ساعت 20 به مدت 80 دقیقه در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

منبع: ايرنا
برچسب ها: تئاتر ، آبان ماه ، نمایش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار