مدیر عامل فرازبام خائیز دهدشت در گفتگو با تابناک مطرح کرد؛
مدیرعامل و مربی تیم فرازبام خائیز بیان داشت: نسبت به نحوه ی داوری بازی اعتراضی نداریم چون امروز روز داور نبوده است و چنانچه اشتباهی هم داشت به ضرر تیم فرازبام خائیز بوده است.
کد خبر: ۶۷۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴ 26 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، از هفته سوم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور عصر امروز تیم های فرازبام خائیز دهدشت و سپاهان اصفهان در سالن شهید باهنر دهدشت با هم دیدار کردند.

سرمربی تیم سپاهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دوتا تیم با جنگنده بازی کردند.

وی افزود: با اینکه هر دوتا تیم از نفرات بسیار خوبی برخوردار بودند اما تا دقایق پایانی بازی پا به پای هم پیش رفتند و روی اشتباهات فردی بازیکنان است که یک تیم برنده و تیم دیگر بازنده می شود.

اشتباهات داوری به ضرر تیم فرازبام خائیز بود/ بخاطر ناراحتی تماشاگران ناراحتم + تصاویر

 محسن طاهری در خصوص عدم شناخت قبلی از تیم فرازبام خائیز عنوان کرد: تیم فرازبام خائیز اولین سالی است که در لیگ برتر هندبال کشور حضور دارد و از هیچ یکی از بازیکنان در قالب تیم فرازبام خائیز شناختی نداشتیم اما باتوجه به اینکه بازیکنان این تیم سال های گذشته در تیم های دیگری بازی می کردند از آنها شناخت داشتیم.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص دلایل اعتراضات بی مورد و فراوان بازیکنان این تیم در حین بازی ابراز کرد: با توجه به جو بسیار بالای تماشاگران در این بازی، بازیکنان تیم سپاهان به درستی صدای سوت داور را نمی شنیدند و وقتی بازیکن سوت داور را متوجه نمی شود طبیعی است که به دلیل قطع بازی به داور اعتراض کند.

وی عنوان کرد:سپاهان یک باشگاه دارای ساختاری منظم است و عوامل این تیم زحمات بسیار زیادی برای این تیم می کشند، از روز اول برای کسب عنوان قهرمانی این تیم را بستیم و چنانچه مقامی کسب نکنیم باز هم در لیگ خواهیم ماند.

محسن طاهری در مورد قضاوت این دیدار اظهار داشت: اشتباهات داوری سهوی است و همیشه هم این را گفتم داور خوبی کسی است که خطای کمتری داشته باشد، با اینهمه نمی توانم نمره خاصی به این داوران بدهم.

سرمربی سپاهان در پایان صحبت های خود در خصوص وضعیت میزبانی شهر دهدشت خاطرنشان کرد: من واقعا از میزبانی مردم خونگرم شهر دهدشت راضی هستم.

مدیرعامل تیم فرازبام خائیز در مورد ارزیابی این دیدار اظهار داشت: این بازی از بازی های ابتدایی لیگ برتر است و برای بازیهای آینده تیم فرازبام خائیز تجربه بسیار خوبی است.

وی افزود: امیدوارم در ادامه شرایط رو به رشدی را برای تیم خود فراهم کنیم که دیگر در شهر خودمان بازنده نباشیم.

مجید پارسایی در مورد نحوه قضاوت داوری در این بازی عنوان کرد: داوری جز بازی است و اشتباهات داوری هم جزیی از بازی است و قطعآ هیچ داوری هم بدون اشتباه نیست.

وی ادامه داد: بازی هندبال یک بازی پر برخوردی است و قضاوت در آن بسیار سخت است و به طبع آن داوری هم اشتباه خواهد کرد.

مربی تیم فرازبام خائیز بیان داشت: نسبت به نحوه ی داوری بازی اعتراضی نداریم چون امروز روز داور نبوده است و چنانچه اشتباهی هم داشت به ضرر تیم فرازبام خائیز بوده است.

وی افزود: امیدوارم پتانسیلی که شهر دهدشت و تماشاگران دهدشتی دارند مورد توجه فدراسیون هندبال قرار بگیرد و داوران نیز با این پتانسیل همراه و هماهنگ باشند.

پارسایی در مورد ناظران فدراسیون در این بازی ابراز داشت: دوتا از بهترین ناظرهای ایران برای این بازی انتخاب شدند و نظارت و مدیریتشان در کنار زمین بسیار فوق العاده بود.

پارسایی در مورد شرایط میزبانی و حمایت تماشاگران عنوان کرد: من نگران نتیجه باخت در این بازی نیستم، بیشتر از این ناراحتم که تماشاگران با ناراحتی سالن را ترک کردند.

 

خبرنگار: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار