تابناک گزارش می دهد؛
تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت در یک بازی سخت و نفسگیر از هفته سوم لیگ برتر هندبال تنها با اختلاف یک امتیاز نتیجه را به حریف اصفهانی خود واگذار کرد.
کد خبر: ۶۷۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱ 26 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، از هفته سوم رقابت های لیگ برتر هندبال، عصر امروز دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و سپاهان اصفهان در سالن شهید باهنر دهدشت به مصاف هم رفتند.

در ابتدای بازی، تیم فرازبام خائیز دهدشت با حملات پی در پی و بی امان خود از زرد پوشان اصفهانی پیش افتاد و در ادامه در گرفتن امتیازات از تیم سپاهان پیشی گرفت.

در ادامه بازی با تشویق های پرشور هواداران، این تیم فرازبام خائیز دهدشت بود که اجازه پیشروی به تیم سپاهان را نداد و در گرفتن امتیازات همچنان پیش می رفت به طوری که در دقایق پایانی نیمه اول فاصله امتیازی خود را با تیم حریف بیشتر کرد و فرازبام خائیز در پایان نیمه اول با نتیجه 13 به 10 با پیروزی به رختکن رفت.

در آغاز نیمه دوم، تیم سپاهان با انجام خطاهای مکرر و اعتراضات بیش از اندازه به داوری سعی در کنترل کردن جو حاکم بر بازی بودند حتی در چندین مورد بازیکنان این تیم از داور کارت زرد گرفتند، اما حملات رگباری تیم فرازبام خائیز و تشویق های هواداران این اجازه را به آنها نداد.

بازیکنان تیم فرازبام خائیز با پیاده کردن دستورات مربیان در حین بازی و ایجاد فرصت های بی شمار در تمام دقایق بازی، قدرتمند تر از حریف نشان دادند و با گلزنی های خود آمار گل های زده خود را افزایش می دادند، در مقابل، تیم سپاهان با انجام تعویض های پی در پی همچنان در تلاش بودند تا بتوانند فاصله امتیازی خود را کاهش دهند.

در ادامه بازی در نیمه دوم، بازیکنان تیم فرازبام خائیز فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست میدادند و همین نکته کافی بود تا تیم ریشه دار اصفهانی از این موقعیت طلایی استفاده لازم را ببرد و لحظه به لحظه فاصله خود را با تیم فرازبام خائیز کمتر کنند.

در دقایق پایانی بازی به دلیل حملات پی در پی و بی امان بازیکنان تیم فرازبام خائیز و از سویی قضاوت های مشکوک و گاهی سوت های یکطرفه داوران باعث شد که بازیکنان تیم فرازبام خائیز نتوانند در این دقایق آخر به درستی بر روی بازی تمرکز داشته باشند و در زدن ضربات آخر کمی بی دقتی کردند و در نتیجه تنها با فاصله یک امتیاز بازی را با نتیجه 22 به 21 به تیم سپاهان اصفهان واگذار کنند.

از نکات بسیار جالب این بازی، حضور پر شور و کم نظیر تماشاگران خلاق و خوش ذوق دهدشتی بود که در طول دقایق بازی با تشویق های بی امان خود ترس بزرگی به دل حریف انداختند و همین عامل باعث شد که بازیکنان تیم فرازبام خائیز در طول بازی در گرفتن امتیازات قدرتمند تر و پر قدرت تر از حریف خود نشان دهند.

در اقدامی جالب از سوی مدیران و مسئولان اداری شهرستان کهگیلویه، همه اعضای شورای اداری شهرستان به همراه فرماندار کهگیلویه در کنار تماشاگران یکصدا تیم فرازبام خائیز را تشویق می کردند.

بعد از پایان بازی، فرماندار کهگیلویه و رییس شورای اسلامی شهر دهدشت با حضور در رختکن هر دو تا تیم از برگزاری یک بازی خوب و جوانمردانه از سوی بازیکنان هردو تا تیم از مجموعه کادر فنی و بازیکنان تشکر کردند.

از دیگر نکات برجسته این دیدار، اقدام جالب و تآثیرگذار تیم فرازبام خائیز دهدشت بود که در بین دونیمه و به قید قرعه به ده نفر از شرکت کنندگان جوایز نقدی اهدا کردند.

این بازی به صورت زنده از سیمای استانی شبکه دنا پخش شد.

باخت در این دیدار، هیچ چیزی از ارزش های تیم پر قدرت فرازبام خائیز را در بین مردم خونگرم دهدشتی کم نکرد و همه یکصدا با فرازبام خائیز میجنگیم تا قهرمانی.

 

عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار