مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل با محوریت فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در مرکز استان و شهرستان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 28 October 2018

محمدصادق طهماسبی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری مناسب و باشکوه برنامه‌های بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل، گفت: این برنامه‌های متنوع با محوریت فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

طهماسبی به شعار بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: شعار سال جاری، " پدافند غیر عامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی " می‌باشد و این هفته از هشتم آبان آغاز می‌شود و تا ۱۴ آبان ماه ادامه دارد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان خاطرنشان کرد: هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل، فرصتی مغتنم برای دستگاه‌های اجرائی، نهاد‌های فرهنگی و اهالی رسانه است که بتوانند با بکارگیری ظرفیت‌های علمی، تخصصی، توان اجرایی و اطلاع رسانی خود، نسبت به گفتمان سازی عمومی و نهادینه کردن پدافند غیرعامل در جامعه و آگاه سازی مردم در مصون سازی کشور تصمیم‌گیری، آگاه‌سازی و اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار