اردکان از شهرهاي موفق استان یزد در ورزش حرفه‌اي است به طوري كه بعد از موفقیت‌های پرشمار خود در رشته‌های تیمی پرطرفدار والیبال، فوتبال ساحلی و آکروژیم، این مرتبه برای کسب تجربه تیم‌داری حرفه‌ای در رشته بدمینتون وارد میدان شده است.
کد خبر: ۶۷۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 28 October 2018

«علی اسدیان» ريیس هیات بدمینتون اردکان گفت: با پیوستن چند ملی‌پوش به تیم لیگ برتري بدمینتون اردکان، ترکیب تیم اردکان کامل شد و جلسه هماهنگی توجیهی و فنی این تیم همراه با رونمایی از لباس تیم انجام شد .

وی افزود: تیم بدمینتون اردکان با در اختیار گرفتن ملی‌پوشان و بازیکنان آینده‌دار بومی و با استفاده از کادر فنی و مدیریتی با دانش، تمرینات دور نهایی خود را برای دست‌یابی به تركيب نهایی و حضور قدرتمند در بازی‌های لیگ برتر آغاز کرد .

اسدیان تصریح کرد: دور رفت مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر مردان بدمینتون ایران روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته به میزبانی زنجان آغاز می‌شود و تیم اردکان، در گام نخست با تیم‌های زنجان، کردستان و یزد به رقابت می‌پردازد .

وی خاطرنشان کرد: سپاهان اصفهان و منطقه آزاد انزلی از تیم‌های قدرتمند این دوره از مسابقات و مدعی قهرمانی هستند .

ريیس هیات بدمینتون اردکان گفت: «محمدرضا فتاحی» از بازیکنان پراستعداد رده نونهالان، «یاسین طلایی» و «عرفان محیطی» از نوجوانان قهرمان استان، «مصطفی قربانی» و «عباسعلی بهجتی» از جوانان رنکینگ‌دار کشور و «سامان دهقانی» و «هادی آقاشاهی» از بزرگسالان این رشته ورزشی به عضویت تیم اردکان برای شرکت در بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون ایران در آمده‌اند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نفس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
موفق باشی عزیزم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار