رئیس هیئت هندبال استان قم از میزبانی قم از مسابقات هندبال جوانان منطقه ۲ کشور در بخش دختران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۳ 30 October 2018

به گزارش تابناک قم، حسین محمدخانی اظهار داشت: مسابقات هندبال منطقه‌ای کشور در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و قم در بخش دختران و در مسابقات جوانان میزبانی این مسابقات را بر عهده خواهد داشت.

وی افزود: مسابقات هندبال جوانان دختر منطقه دو کشور طی روزهای ۱۲ الی ۱۳ آبان ماه در قم برگزار می‌شود و در این مسابقات تیم‌های البرز، تهران، گیلان و قم که تیم‌های حاضر در دسته بندی منطقه‌ای کشور در منطقه ۲ هستند حضور دارند.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: هندبال قم در بخش پایه در حال کار و تلاش است و روی رده‌های سنی پایه سرمایه گذاری می‌کند اما در زمینه حضور در لیگ‌های کشوری، نیاز به اسپانسر بدیهی و محسوس است و در حال حاضر شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که جذب حامی مالی به سمت ورزش بسیار دشوار شده است.

محمدخانی بیان داشت: به این مسئله که تیم‌های هندبال قم باید در لیگ‌ها حضور داشته باشند واقف هستیم اما شرایط مالی برای پشتیبانی تیم‌ها در لیگ با توجه به هزینه‌ها مهیا نیست و همین موضوع سبب شده است در لیگ‌های مردان و زنان نماینده‌ای نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: در هندبال بانوان، ۳ بازیکن از استان قم در لیگ برتر کشور در تیم‌های خارج از استان بازی می‌کنند و ۲ بازیکن از این جمع در مسابقات باشگاه‌های آسیا در قزاقستان نیز نماینده ایران را همراهی کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار