در هفته چهارم ليگ برتر فوتبال انجام مي‌شود
تيم فوتبال افشيد قم براي تداوم صدرنشيني خود در مسابقات فصل 98 – 1397 ليگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور اين هفته از تيم مدعي مقاومت تهران پذيرايي مي‌كند.
کد خبر: ۶۷۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶ 31 October 2018

به گزارش تابناک قم، بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه دهم آبان ماه وارد هفته چهارم از نیم‌فصل نخست خود می‌شود و فوتبالیست‌های افشید قم برای تداوم حرکت موفق خود در مسیر قهرمانی لیگ برتر از تیم مدعی مقاومت تهران میزبانی خواهند کرد.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدار تیم‌های افشید قم و مقاومت تهران در چارچوب هفته چهارم از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر از ساعت 14:30 دقیقه روز پنجشنبه دهم آبان ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار می‌شود.

افشید قم در شرایطی به مصاف حریف مدعی خود می‌رود که مقاومتی‌ها در فصول اخیر لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران همواره یکی از تیم‌های هم‌گروه نماینده قم بوده و در بیشتر بازی‌ها موفق به کسب پیروزی شده‌اند ولی شاگردان موسی محمدی در این دیدار با انگیزه تداوم بردهای خود وارد میدان می‌شوند.

افشید از سه بازی قبل خود 9 امتیاز دارد و با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده، این تیم در هفته نخست به دلیل حاضر نشدن تیم شهرداری سقّز با نتیجه سه بر صفر برنده شد و در هفته دوم میهمان خود طلایی‌پوشان خرم‌آباد را در ورزشگاه شهید حیدریان قم با حساب سه بر یک مغلوب کرد.

شاگردان موسی محمدی در هفته چهارم بازی‌ها نیز که در ورزشگاه آلومینیوم سازی اراک با تیم ارقام تراشه اراک دیدار کردند، جشنواره‌ای از گل به راه انداخته و با نتیجه جالب توجه پنج بر سه حریف را در هم کوبیدند تا با سه برد متوالی در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

فوتبالیست‌های نوجوان افشید قم در مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری سقز، ذوب‌آهن اصفهان، طلایی پوشان خرم‌آباد، ارقام تراشه اراک و مقاومت تهران به رقابت می‌پردازند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار