صباي قم در مسير بازگشت مجدد به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور برابر تيم مطرح شهرداري تبريز جشنواره‌اي از گل به راه انداخت تا امید ها به امید صبا بار دیگر زنده شود.
کد خبر: ۶۷۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 31 October 2018

به گزارش تابناک قم، تیم امید صبا بعد از تیم‌های نوجوانان و بزرگسالان این باشگاه بی‌مدیریت و منحل شده، سومین تیم لیگ برتری قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود، تیمی که به دلیل نابسامانی اوضاع باشگاه صبا مشکلات مالی زیادی را تحمل می‌کند.

این تیم سال گذشته نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران بود، تیمی که نتوانست نتایج خوبی در مقابل حریفان خود بگیرد و با عملکردی بسیار دور انتظار و بد، در نهایت به عنوان آخرین تیم جدول 12 تیمی لیگ برتر به دسته اول فوتبال امیدهای ایران سقوط کرد.

اوضاع مالی و مدیریتی در باشگاه صبا به قدری بد و نابسامان است که تیم تیم بزرگسالان صبا منحل شد و تیم امید صبا نیز با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، به طوری که صبا فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران را ناشی از این مسائل با باخت عجیب و سنگین 6 بر صفر در بازی خانگی مقابل سپاهان اصفهان آغاز کرد.

با این حال وجود بازیکنان با انگیزه در کنار کادر فنی جوان تیم امید صبای قم، این تیم را به ادامه بازی‌های لیگ و کسب نتایج بهتر امیدوار کرد، تا جایی که امیدهای صبا برای دومین هفته متوالی به پیروزی رسیدند و سومین بازی متوالی را بدون باخت پشت‌سر گذاشتند.

امیدهای صبای قم با هدایت مسعود خسروی مربی جوان و با دانش خود که از فوتبالیست‌های خوشنام و تکنیکی قم در سال‌های اخیر بوده، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های ایران میزبان تیم مطرح شهرداری تبریز بودند و با نتیجه جالب توجه پنج بر دو حریف را در هم کوبیدند.

در این دیدار خانگی به میزبانی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم، بازیکنان آینده‌داری همچون حسن صادقی و مهدی اشرفی هر کدام دو بار گلزنی کردند و دیگر گل صبا را مهدی لطفی وارد دروازه میهمان کرد تا صبا به دومین پیروزی خود دست یافته و سومین بازی بدون شکست با حضور مسعود خسروی به عنوان سرمربی در کارنامه این تیم به ثبت برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار