فرماندار شهرستان شهرضا گفت: زنگ پدافند غیرعامل در مدارس شهرضا نواخته شد.
کد خبر: ۶۷۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 31 October 2018

به گزارش تابناک : علی اصغر رفیعی نژاد صبح چهارشنبه با نواختن زنگ پدافند غیرعامل به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان شهرضا اظهار داشت: دانش آموزان، جوانان و نوجوانان برای مقابله با دسیسه های گوناگون دشمن باید به سلاح علم مجهز شوند.

وی مهم‌ترین پدافند غیرعامل را برای دانشآموزان مجهز شدن به علم و تکنولوژی دانست و افزود: ایران اسلامی برای دفاع از خود باید توانمندی علمی داشته باشد.

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: گوشه هایی از پدافند غیرعامل در بعد فرهنگی این است که دانش آموز ما ارزش های اسلامی را حفظ، احترام به بزرگتر را رعایت و مبانی عقیدتی را در نظر داشته باشد.

وی گفت: دشمن در تمامی حوزه ها به جنگ با نظام اسلامی برخاسته و پس از ناموفق بودن جنگ نظامی به تهاجم فرهنگی رو آورده است.

رفیعی نژاد تصریح کرد: برای تقابل با جنگ نرم دشمن باید همه افراد به ویژه دانش آموزان خود را به سلاح علم، دانش و آگاهی مجهز کنند.

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: همان طور که دانش آموزان نسل قبل با در دست گرفتن سلاح از کیان کشور و تمامیت ارضی نظام را حفظ کردند امروز شما باید با در دست داشتن قلم و تکنولوژی پیروز جنگ نرم با دشمن شوید.

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و بزرگداشت حماسه سازان دفاع مقدس از وظایف شرعی و عرفی تمام اقشار مردم است و شما دانش آموزان باید پیرو راه آنها باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار