مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیزجنوب با ابراز رضایت از وضعیت تیم‌های پایه فوتبال این باشگاه در لیگ‌های کشوری،گفت: نسل جدید فوتبال خوزستان در تیم‌های مختلف استان درحال شکوفا شدن است و ما نیز تا حد توان خود از این نسل در باشگاه حمایت می‌کنیم و به دنبال تبدیل شدن به یکی از باشگاه‌های تاثیرگذار فوتبال ایران تبدیل هستیم.
کد خبر: ۶۷۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 02 November 2018

هدایت یزدی با بیان این‌که هم‌اکنون 115 تیم در تمامی رشته‌های ورزشی زیرنظر باشگاه مناطق نفت‌خیزجنوب درحال فعالیت هستند، اظهارکرد: از این تعداد، 14 تیم در رشته فوتبال و درشهرستان‌های اهواز، امیدیه و مسجدسلیمان در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون در تمامی رده‌های سنی رشته فوتبال تیم‌داری می‌کنیم و با توجه به علاقه و وجود پتانسیل در سطح فوتبال استان نیز انتظارمی رود که با حمایت از این رشته ورزشی به یکی از باشگاه‌های تاثیرگذار فوتبال ایران تبدیل شویم.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان این‌که مدرسه فوتبال این باشگاه در طول سال فعال است، افزود: تیم‌های فوتبال باشگاه در سطح شهر اهواز نیز به جز رده سنی بزرگسالان در سایر رده‌های سنی فعال هستند.

وی همچنین درخصوص وضعیت تیم نفت اهواز در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور نیز گفت: این تیم شرایط بدی ندارد و کادر فنی تیم‌ملی امید هم با تماشای بازی این تیم از شرایط فنی آن‌ها رضایت داشتند و نفراتی را برای اردوهای آینده تیم‌ملی مدنظر قرار دادند.

یزدی با بیان این‌که تیم نفت اهواز هم اکنون درمکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور قراردارد، عنوان کرد: این نتیجه درحالی رقم خورده است که تیم‌های فولادخوزستان، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و مس کرمان با جذب بهترین نفرات این رده سنی پا به عرصه مسابقات گذاشتند.

وی در ادامه با تبریک روز جهانی مربی به تمامی مربیان به ویژه مربیان شاغل در باشگاه مناطق نفت‌خیزجنوب، گفت: مربیان نقشی اساسی در معرفی، رشد و شکوفایی ورزشکاران و قهرمانان آینده دارند و زحمات آن‌ها قابل جبران نخواهد بود. ورزشکاران و مسوولان نیز باید همیشه پاسخگوی ایثار و کوشش این مربیان باشند. امیدوارم مربیان همچون معلمان در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان این‌که 75 درصد ترکیب تیم‌های ورزشی از جمله فوتبال باشگاه را فرزندان شاغل وزارت نفت تشکیل می‌دهند، اظهارکرد: تمامی بازیکنان و اعضای تیم‌های پایه نفت اهواز را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به کاهش بودجه باشگاه با توجه به دستورالعمل وزیر نفت، گفت: از تیم‌های ورزشی باشگاه به خصوص فوتبال،کاسته نشده است و ما با وجود کم شدن بودجه نیز تمامی تیم‌ها را حفظ کردیم تا ورزشکاران استان آسیبی نبیند.

یزدی با بیان این‌که فوتبال در خوزستان از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، افزود: خوزستان مهد فوتبال و ورزش است و این رشته تنها سرگرمی جوانان خوزستانی است و در صورت عدم توجه به ورزش، این بخش از جامعه به سمت ناهنجاری‌ها سوق داده خواهند شد.

وی عنوان کرد: تنها راه سلامتی و نشاط جامعه حضور حداکثری مردم در انجام فعالیت‌های ورزشی است. همچنین باتوجه به شرایط خاص استان نیاز به حمایت مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان به ورزش از گذشته دوچندان شده است و انتظار می‌رود که نگاه ویژه ای به شورو نشاط جامعه از طریق پرداختن تمامی افراد جامعه به ورزش داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب در پایان از حمایت مدیران ارشد استان و شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب از بخش ورزش تقدیر کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هدایت یزدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار