معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این معاونت ۳۵۰ مربی آموزش همگانی پلیس دارد ماموریت اصلی آنان را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین گروه‌های هدف عنوان کرد.
کد خبر: ۶۷۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 03 November 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ جهانگیر کریمی در کارگاه آموزشی مدرسان و مربیان آموزش همگانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموریت اصلی مربیان و مدرسان آموزش همگانی این معاونت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: کارشناسان آموزش همگانی پلیس از طریق تعامل با مردم، آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و بیان شفاف حقایق می‌توانند هم در انجام بهتر ماموریت نیروی انتظامی موثر باشند و هم در پیشگیری از جرایم و کنترل آسیب‌های اجتماعی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است نقش ایفا کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به تنوع موضوعاتی که از سوی مربیان آموزش همگانی پلیس مطرح می‌شود اشاره کرد و گفت: این کارشناسان در خصوص قانونمداری، ترافیک، راهنمایی و رانندگی، تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی، اعتیاد، و آثار و پیامدهای مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی، رعایت اصول ایمنی در پیشگیری از سرقت ها و دیگر جرایم با مردم به گفت‌وگو می‌پردازند.

وی بیان کرد: از طرفی مربیان آموزش همگانی پلیس، با طیف گسترده‌ای از گروه‌های هدف در جامعه روبه‌رو هستند که از آن جمله می‌توان به نونهالان مهد کودک‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان، جامعه کارگری،کارکنان دولت، نمازگزاران مساجد و غیره اشاره کرد.

کریمی با بیان اینکه، پلیس اصفهان 350 مربی و مدرس آموزش همگانی در اختیار دارد گفت: این افراد با تجارب و اطلاعات خوبی که از نحوه وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی دارند می‌توانند در مورد پیشگیری از بزه دیدگی و بزهکاری تعداد بیشتری از مردم جامعه جلوگیری کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار