رئیس انجمن کارتن خواب های اصفهان گفت: با بی توجه برخی دستگاه های اجرایی باید منتظر مرگ تدریجی بی خانمان ها و کارتن خواب ها در اصفهان باشیم.
کد خبر: ۶۷۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 03 November 2018

به گزارش تابناک : محسن انصاری از نبود سیستم گرمایشی در گرمخانه کارتن خواب های شهر اصفهان خبر داد و اظهار کرد: بی خانمان هایی در مرکز حضور دارند، که ما در حد توان به آنها خدمات می دهیم اما اگر همکاری و مشارکت دستگاه های مربوطه نباشد در راه خدمت رسانی به این بی خانمان ها ناتوان خواهیم شد.

وی در ارتباط با ساختمان اسکان بی خانمان ها ادامه داد: این ساختنمان غیر استاندارد است و برای گرم کردن محل اسکان کارتن خواب ها به مشکل برخورده ایم.

رئیس انجمن کارتن خواب های اصفهان افزود:‌ از آنجایی که این ساختمان متعلق به میراث فرهنگی است اجازه ساخت و ساز در آن را نداریم و حتی سازمان میراث فرهنگی نیز برنامه ای برای تعمیر این ساختمان ندارد.

پذیرش کارتن خواب ها در تنها گرمخانه اصفهان متوقف شد

وی با بیان اینکه نامه هایی به برخی دستگاه های اجرایی و نهادی استان اصفهان برای کمک رسانی به این بی خانمان ها ارسال شده است، گفت: چندین بار نامه هایی به معاونت اجتماعی شهرداری اصفهان دادیم و یک روز برای برای بازدید به این مرکز آمدند و نامه ای را برای حمایت مالی از طرف دفتر شهرداری به معاونت مالی و اقتصادی دادند که با درخواست کمک موافقت نشد.

انصاری با بیان اینکه وضعیت نابسامان اقتصادی باعث کاهش کمک های مردمی شده است، تصریح کرد: یک ماه و چند روز از شروع پاییز می گذرد و بی خانمان ها سرما کشیده اند و اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد شاهد اخباری مبنی بر کشته شدن بی خانمان های شهر اصفهان بر اثر شدت سرما خواهیم بود.

وی افزود: در این شرایط و به دلیل نداشتن امکانات حتی پذیرش هم نمی توانیم داشته باشیم وگرنه برنامه هایی برای جمع آوری بی خانمان های سطح شهر داشتیم که بدون کمک سازمان های مربوطه امکان پذیر نخواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار