رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت:اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان، از تاریخ 29 مهرماه تا 11 آبان سال جاری به هزار و 248 نفر از زائران کربلای معلی خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کرد.
کد خبر: ۶۷۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 05 November 2018

به گزارش تابناک : غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در رابطه با امدادرسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: تیم اعزامی اربعین حسینی از سوی اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان، از تاریخ 29 مهرماه تا 11 آبان سال جاری به هزار و 248 نفر از زائران کربلای معلی خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کرد که از مجموع این افراد هزار و 204 نفر با تلاش پرسنل اورژانس به صورت سرپایی درمان و 44 نفر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: تیم‌های اعزامی اورژانس پیش‌بیمارستانی در تاریخ 28 مهرماه امسال با 7 دستگاه آمبولانس مجهز و 15 نفر تکنسین از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بدرقه رئیس این دانشگاه، معاون توسعه و مدیریت دانشگاه و معاون بهداشتی و سایر مسؤولان، عازم استان کرمانشاه شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: از مجموع تیم اعزامی سازمان اورژانس اصفهان، 2 دستگاه آمبولانس و 5 نفر نیرو در کمربندی غربی کرمانشاه به سمت ایلام در پلیس راه عین الکش و ماهیدشت، 2 دستگاه آمبولانس و 4 نفر نیرو در کمربندی شرقی کرمانشاه منتهی به خروجی کرمانشاه در جایگاه بعثت و پمپ بنزین ایلیا، یک دستگاه آمبولانس و 2 نفر نیرو در شهر بیستون، یک دستگاه آمبولانس و 2 نفر نیرو در شهر صحنه و یک دستگاه آمبولانس و 2 نفر نیرو در شهر کنگاور مستقر شدند.

وی با بیان این‌که در این مدت اورژانس اصفهان 720 نفر ساعت استقراری داشتند، گفت: استقراری‌ها از ساعت 8 صبح تا 8 شب در حاشیه جاده و موکب‌ها انجام می‌شد.

راستین ادامه داد: واحد تعمیرات سیار اورژانس استان اصفهان نیز در 19 روز استقرار در استان خوزستان 55 مورد تعمیرات روی آمبولانس‌های بنز اسپرینتر 314، 315 و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس انجام داد.

وی در پایان مطرح کرد: این آمبولانس‌ها از سراسر ایران برای ارائه خدمات به زائرین اربعین در مرز چذابه و شهر اهواز مستقر بودند که در صورت نیاز به تعمیرات و رفع نقص ،این تعمیرات توسط واحد تعمیرگاه سیاراورژانس استان اصفهان انجام شد؛ واحد تعمیرات سیار اورژانس اصفهان در این مدت 570 نفرساعت خدمت ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار