دومی اصفهان در ووشو، کسب مدال سنگنوردی و رکوردزنی بارسلونا از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۷۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 05 November 2018

به گزارش تابناک : در روز 13 آبان‌ماه علاوه بر این‌که اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان آغاز شد، عملیات اضافه کردن سکوی تماشاگران به ورزشگاه فولادشهر هم از سر گرفته شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ نخستین روز از چهلمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه مردان با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی» در سالن خانه تکواندو فدراسیون آغاز شد که احسان عبدالوند (اصفهان) در وزن منفی 54 کیلوگرم سوم شد.

✅ دومین روز از رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور با مشخص شدن نفرات برتر هشت فرم دیگر تالو پیگیری شد که محمد یزدانی از اصفهان در فرم تای چی جین دوم شد و تیم اصفهان با ترکیب «محمد یوسف زاده»٬ «امیرحسین رمضانی» و «محمدرضا تیموری» در دوئلین نقره گرفت.

✅ عملیات ساخت سکوی ضلع جنوبی ورزشگاه فولادشهر با همت و دستور منصور یزدی‌زاده مدیر عامل شرکت سهامی ذوب‌آهن آغاز شد؛ با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است عملیات ساخت سکوی مورد نظر تا قبل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پایان یافته و مورد بهره‌برداری هواداران ذوب‌آهن قرار گیرد.

✅ رقابت‌های انتخابی تنیس تیم ملی زیر 13 سال با معرفی ورزشکاران برتر برای حضور در مسابقات غرب آسیا در سال 2018 در اصفهان پایان یافت؛ در پایان این مسابقات در بخش پسران امیر‌علی قوام و آرتین نظری و در بخش دختران هم درسا چراغی و رومینا زینالی به مسابقات غرب آسیا در سال 2018 راه یافتند.

✅ در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم گیتی‌پسند از ساعت 16 روز جمعه 18 آبان در سالن پیروزی اصفهان با سوهان محمد سیما قم دیدار می‌کند.

حسین امیری، محمد‌مهدی حقوقی، محمد‌علی سیاحی و علی اسماعیل‌سزاری این دیدار را قضاوت می‌کنند و جواد فهیمی ناظر داوری این مسابقه است.

✅ کمیته فنی فدراسیون تیراندازی با کمان بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در تهران اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان را اعلام کرد؛ بر همین اساس امین پیر‌علی در ریکرو آقایان و امید طاهری در کامپوند آقایان از اصفهان در این اردو حاضر خواهند بود.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ حضور علی‌رضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری در مسابقات جام ملت‌های 2019 امارات یک افتخار دیگر برای ورزش کشور و جامعه داوری محسوب می‌شود.

مسابقات جام ملت‌های آسیا از 15 دی ماه لغایت 12 بهمن ماه به میزبانی امارات برگزار می‌شود که برای اولین بار در این رقابت‌ها 24 تیم حاضر هستند و در 6 گروه 4 تیمی به رقابت با هم خواهند پرداخت؛ تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در گروه D با تیم‌های عراق، ویتنام و یمن هم‌گروه است.

✅ رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران دیروز با برگزاری 6 مسابقه وارد هفته پنجم خود شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات در شهرهای تبریز ، تهران، مشهد، گنبد و ارومیه به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان تیم‌های خاتم اردکان، سایپا تهران، پیام خراسان، عقاب نهاجا، شهروند ورامین و شهرداری گنبد به پیروزی رسیدند.

✅ رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان جهان دیروز در روسیه پیگیری شد و مبینا علی‌نسب با یک پیروزی و یک تساوی در مجموع 1.5 در برابر 0.5 توانست بر «الیزابت پتز» آلمانی غلبه کند، به این ترتیب نماینده شطرنج ایران به دور دوم این دوره از مسابقات صعود کرد.

✅ مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در چین با درخشش سنگنوردان ایران همراه بود، در گروه A نوجوانان و در بخش دختران محیا دارابیان با غلبه بر سنگنوردی از چین به مدال طلا دست یافت، ورزشکارانی از چین و اندونزی نیز سوم و چهارم شدند.

در گروه A نوجوانان و در بخش پسران پوریا کریم‌پور پس از سنگنوردی از چین به مدال نقره دست یافت، ورزشکارانی از اندونزی و چین نیز سوم و چهارم شدند؛ در مسابقات جوانان، میلاد علیپور پس از سنگنوردی از اندونزی به مدال نقره دست یافت، ورزشکارانی از کره‌جنوبی نیز سوم و چهارم شدند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ برادران هازارد در این فصل عملکرد درخشانی از خود بر جا گذاشته‌اند؛ ادن هازارد در ترکیب چلسی تاثیرگذارترین بازیکن محسوب می‌شود و در 11 گل تیمش تاثیر داشته است. وی 7 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود مهیا کرده است.

تورگان هازارد هم در تیم بورسیا مونشن گلادباخ حضور دارد و امروز در دیدار تیمش موفق به دبل شد. وی در 10 دیداری که در تیمش داشته موفق شده 7 گل به ثمر برساند و 3 پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود مهیا کند.

✅ تیم فوتبال بارسلونا در 4 دیدار اخیر خود لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. کاتالان‌ها با وجود در اختیار نداشتن فوق ستاره آرژانتینی خود عملکرد درخشانی از خود بر جا گذاشتند و در 4 بازی 4 پیروزی بدست آوردند.

آبی‌اناری‌ها در این تعداد بازی موفق به زده 11 گل هم شده‌اند؛ این عملکرد در غیاب مسی برای بارسایی‌ها بی‌سابقه بوده و به نوعی یک رکورد محسوب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار