پس از ۶ روز رقابت فشرده در مسابقات تنیس رده‌های سنی زیر ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال قهرمانی کشور در اصفهان، این رقابت‌ها با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۷۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 06 November 2018

به گزارش تابناک : مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی زیر 10، 12 و 14 سال کشور در 2 بخش دختران و پسران که در باشگاه تنیس پرواز اصفهان برگزار شد، با معرفی تنیسورهای قهرمان به پایان رسید.

این مسابقات که با حضور 223 بازیکن از 18 استان کشور از هشتم آبان ماه در باشگاه تنیس پرواز کار خود را آغاز کرد، با معرفی 24 قهرمان در 2 بخش دختران و پسران به کار خود پایان داد.

در رده سنی زیر 14 سال دختران؛ ماندگار فرزامی توانست با غلبه بر حریفان خود به مقام نخست این رقابت‌ها دست پیدا کند و سارا اصل رسولی، مهراز رضویان و سارا احمدی به ترتیب مقام‌های دوم تا سوم مشترک این رده را کسب کردند.

در بخش زیر 14 سال پسران نیز آرین حسن‌زاده به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد و طاها وزیری حرمی، عادل قپانچی و امیرعلی بی‌طرف نیز به ترتیب مقام‌های دوم تا سوم مشترک این رده را به دست آوردند.

رقابت‌های زیر 12 سال دختران نیز با قهرمانی هانا سلطانی به کار خود پایان داد و مهرانا سلیمانی‌پور، یاسمین یزدانی و مهسا عابدینی به ترتیب مقام‌های دوم تا سوم مشترک را در این رده از آن خود کردند.

مسابقات در بخش پسران زیر 12 سال نیز با قهرمانی آرین حسن‌زاده به پایان رسید و امیرمهدی فرخ‌پور، رادین فهیمی و پارسا فرقانی به ترتیب بر سکوهای دوم تا سوم مشترک ایستادند.

بخش دختران زیر 10 سال نیز با قهرمانی یاسمین یزدانی به کار خود پایان داد و فردخت علیمی، آیناز داوری و هانا یقینی نیز به ترتیب به مقام‌های دوم تا سوم مشترک این رده دست پیدا کردند.

در بخش پسران زیر 10 سال، دانیال مشتاقی‌فر به مقام نخست این رقابت‌ها دست پیدا کرد و رادین فهیمی، کامیار پرهام و سینا قورچیان به ترتیب به مقام دوم تا سوم مشترک این دوره از رقابت‌ها رسیدند.

فرهاد رحیمی رئیس هیئت تنیس استان اصفهان در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این رقابت‌ها، تأثیر مثبت ورزش را در جامعه بی‌بدیل دانست و با اشاره به ورزش تنیس اظهار داشت: خوشبختانه ورزش تنیس توانسته محبوبیت خوبی بین بازیکنان و طرفداران این رشته به دست آورد به طوری که آلبوم افتخارات تنیس در سطوح مختلف هر روز پربارتر می‌شود.

وی هدف برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان را شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های این شهر و استان اصفهان در کشور دانست و در این خصوص گفت: با برگزاری این مسابقات در اصفهان می‌توان استعدادهای نهفته تنیس به خصوص در سنین پایه را شناسایی کرد و این روند باید همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به اینکه متأسفانه در گذشته به سنین پایه اهمیت آنچنانی داده نمی‌شد، افزود: در گذشته و در دوره‌های قبل ورزشکاران سنین پایه از اهمیت خاصی در استان برخوردار نبودند. به همین منظور اصفهان با توجه به ظرفیت بالای خود نتوانسته آنطور که باید در این حوزه فعالیت کند.

رحیمی تصریح کرد: در دوره جدید با شکل‌گیری جدی کمیته‌های استعدادیابی و پایه  در راستای رشد و توسعه ورزش تنیس در این سنین تلاش کرده و امید داریم در سال‌های آینده ماحصل این کار با معرفی قهرمانان مختلف در رده‌های دختران و پسران به بار بنشیند.

گفتنی است، یوسف کسائیان مدیریت این دوره از مسابقات را برعهده داشت و سام صدری نیز به عنوان سرداور در این رقابت‌ها حضور داشت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار