تيم فوتبال مقاومت تهران براي نخستين‌بار در يك دهه اخير مسابقات ليگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور در قم متوقف شد.
کد خبر: ۶۷۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۸ 07 November 2018

به گزارش تابناک قم، از سال 1388 که فوتبال قم با صبا در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های ایران حضور دارد، تیم مقاومت تهران همواره یکی از تیم‌های هم‌گروه نماینده قم بوده و هر فصل در ورزشگاه‌های تختی یا حیدریان قم از سد صبا عبور کرده اما فوتبالیست‌های افشید قم اجازه تداوم این روند را به حریف مطرح خود ندادند.

افشید قم که با کسب سه پیروزی پشت‌سر هم از شروع مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور خود را به عنوان یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها معرفی کرده بودند در هفته چهارم تیم مطرح مقاومت تهران را با تساوی بدون گل متوقف کردند تا طلسم شکست‌های متوالی تیم نوجوانان صبا در بازی‌های خانگی برابر مقاومت تهران شکسته شود.

شاگردان موسی محمدی در تیم فوتبال نوجوانان افشید قم، در این دیدار که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید، به خوبی نکات تاکتیکی کادر فنی را به اجرا گذاشتند و با بستن فضاهای نفوذ تیم مقاومت تهران مانع گلزنی این تیم شدند، حتی نماینده قم می‌توانست در آخرین لحظات به گل برتری هم برسد که اینگونه نشد.

نتیجه بدون گل در دیدار خانگی هفته چهارم با مقاومت تهران نخستین تساوی تیم افشید قم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران بود، زیرا این تیم در بازی‌های قبل خود با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری سقّز، با نتیجه سه بر یک تیم طلایی‌پوشان خرم‌آباد و با نتیجه پنج بر دو تیم ارقام تراشه اراک را مغلوب کرده بودند.

بدین ترتیب تا پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم افشید قم با کسب سه برد و یک تساوی در صدر جدول رده‌بندی ایستاده تا با روحیه‌ای مطلوب آماده بازی‌های سخت آینده به ویژه با تیم‌های مطرحی همچون ذوب‌آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار