مدافع تیم فوتبال کاشیما آنتلرز معتقد است در دیدار برگشت برابر پرسپولیس ، زننده گل نخست بازی قهرمان آسیا خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 08 November 2018

به گزارش تابناک : شوتویاماموتو، مدافع کاشیما آنتلرز در آستانه بازی برگشت تیمش برابر پرسپولیس، در فینال لیگ قهرمانان آسیا (AFC) ، در گفتگو با سایت‌ای اف سی عنوان کرده است که هر تیمی که در بازی روز شنبه گل اول را بزند، قهرمان می‌شود.
کاشیما با کسب پیروزی ۲-۰ برابر پرسپولیس در دیدار رفت با خاطری نسبتا آسوده در بازی برگشت حضور پیدا خواهد کرد. اما یاماموتو خوب می‌داند که مسابقه هنوز تمام نشده است.

او به سایت‌ ای اف سی گفت: "من اعتقاد دارم که نکته مهم این است که اولین گل را نخوریم. زیرا اگر آن‌ها اولین گل را بزنند، بر این حرکت ادامه خواهند داد. با توجه به این نکته، من واقعا می‌خواهم در ابتدای مسابقه تمرکز کنیم. "، گفت:

البته، ما نمی‌خواهیم گل بخوریم و بنابراین داشتن دفاع قوی و آگاهی از مدیریت ریسک بسیار مهم است. اما برای برنده شدن در این بازی، یک گل می‌تواند وضعیت را به طور کامل تغییر دهد.

یاماموتوی ۳۳ ساله افزود، "داشتن یک دفاع قوی لازم است، اما زمانی که ما فرصت داشته باشیم، ما هم دنبال زدن گل خواهیم بود. من فکر می‌کنم سبک بازی ما اینطور خواهد بود. "

هیچ تردیدی وجود ندارد که کاشیما نه تنها باید بر ۱۱ بازیکن پرسپولیس در زمین غلبه کند، بلکه باید از پس «یار دوازدهم» این تیم روی سکو‌ها که بیشتر از دو برابر ۳۵ هزار تماشاگر دیدار رفت خواهند بود، نیز غلبه کند.

یاماموتو در این باره گفت: "من هرگز در برابر این تعداد تماشاگر بازی نکرده ام، بنابراین بسیار هیجان زده ام که این فرصت نصیبم شده است. "

"این یک تجربه نادر است، اما در عین حال ما می‌خواهیم در این بازی برنده شویم، بنابراین ما به عنوان یک تیم تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد. "

"ما عنوان‌های قهرمانی زیادی را به جز لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده ایم، بنابراین شخصا واقعا می‌خواهم این عنوان را بدست آورم.

"ما از آغاز فصل جاری به عنوان یک تیم گفتیم که باید قهرمانی این فصل ACL را بدست آوریم، بنابراین ما می‌خواهیم به هر ترتیب قهرمان این رقابت‌ها شویم. "

گفتنی است دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و کاشیما روز شنبه 19 آبان ساعت 18:30  برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار