بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام) از 21 آبان ماه آغاز می‌شود تا مردم این استان به مدت پنج روز شاهد برگزاری یک رویداد جذاب و پرمخاطب در حوزه فناوری‌های نوین باشند.
کد خبر: ۶۷۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 10 November 2018
به گزارش تابناک : این نمایشگاه که تا 25 آبان ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود، در 3500 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود و 80 شرکت دستاوردها، توانمندی‌ها و محصولات خود را در آن به نمایش خواهند گذاشت.
 
شرکت‌هایی که در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری حضور خواهند داشت در حوزه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار، خدمات دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، شبکه‌های داده و امنیت تبادل اطلاعات، مخابرات، اینترنت، آموزشی و پژوهشی فعال هستند که از آن جمله می‌توان به شرکت‌هایی مانند شبکیه، مبین نت، آسیاتک، اصفهان صفر و یک و کارگزار من اشاره کرد.
 
همچنین شرکت مخابرات استان اصفهان، نوین سیستم، شهرک علمی تحقیقاتی، پژوهشکده مواد و انرژی، اداره کل ثبت‌احوال، اداره کل امور مالیاتی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز به صورت فعال در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.
 
بیست و چهارمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام) در حالی برگزار می‌شود که ایران یکی از کشورهای قدرتمند منطقه در این حوزه به شمار می‌رود و برای بازارسازی محصولات دانش‌بنیان حوزه ICT دارای پتانسیل‌ها و مزیت‌های صادراتی بسیاری است.
 
عمده این صادرات به چهار کشور عراق، افغانستان، عمان و ترکیه انجام می‌شود و بر این اساس هدف اصلی حضور شرکت‌های داخلی در نمایشگاه‌هایی مانند اتوکام اصفهان، علاوه بر برقراری ارتباط با فعالان صنعت فاوای کشور برای بهبود کیفت محصولات تولیدی به منظور صادرات به بازارهای منطقه، بازارسازی برای محصولات دانش‌بنیان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات هم خواهد بود.
 
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام) از 21 تا 25 آبان ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند طی ساعات 15 تا 21 به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع  در پل شهرستان مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار