رقابت‌های لیگ ملتهای اروپا امشب با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی تیم ملی هلند میزبان تیم ملی فرانسه خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 16 November 2018

به گزارش تابناک : رقابت‌های لیگ ملتهای اروپا امشب با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی تیم ملی هلند میزبان تیم ملی فرانسه خواهد بود. این دیدار از گروه اول سطح A رقابت‌ها و در ورزشگاه فاینورد شهر روتردام در ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه برگزار می‌شود.

  لاله های نارنجی که سومین دیدار خود را در این رقابت‌ها برگزار می‌کنند، با ۳ امتیاز در رتبه دوم گروه قرار دارند. آنها در بازی اول با نتیجه دو بر یک مغلوب فرانسه شدند اما در بازی دوم با ۳ گل تیم آلمان را شکست دادند. این نتیجه و بازی روان و زیبای هلندی ها باعث شد تا هواداران این تیم دوباره به تیم شان پس از چندین سال ناکامی امیدوار شوند.
 تیم ملی هلند تیمی جوان شده و آینده دار است و می خواهد با رونالد کومان دوباره به سطح اول فوتبال جهان برسند. آنها در صورت پیروزی در بازی امشب بقای خود را در سطح A رقابت‌ها تضمین می‌کنند و و از سقوط آلمان مدعی به سطح B بازی ها قطع می شود.

ده لیخت مدافع 19 ساله تیم ملی هلند که در تیم آژاکس بازی می کند، این روزهاتوجه تیم های بزرگ را به خود معطوف کرد و در همین سن کم مدافع فیکس لاله های نارنجی است و در کنار فن دایک مدافع باتجربه لیورپول، زوج خوبی را در خط دفاع تیم ملی هلند تشکیل دادند.

هلند - فرانسه/تقابل لاله های شکوفا شده و قهرمان جهان در روتردام


 در طرف مقابل تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸، با ۷ امتیاز از سه مسابقه در صدر جدول گروه قرار دارد و دیدار امشب آخرین مسابقه آنها در این مرحله خواهد بود‌.
 خروس‌ها با دیدیه دشام توانسته اند فرم ایده آل خود در جام جهانی را پس از این رقابت‌ها نیز حفظ کنند و در دیدارهای خود پس از جام جهانی نتایج خوبی گرفته اند.البته ستاره های جوان، باعث شده تا بازیکنان فرانسه پس از جام جهانی نیز در تیم بمانند و تیم ملی از خداحافظی آنها ضرر نکند. فرانسه مدتهاست که چه در بازی دوستانه و چه رسمی شکست نخورده است. 

آمادکی فوق العاده امباپه ستاره 19 ساله خروس ها ، این روزها باعث شگفت زدگی اهالی فوتبال شده است. بهترین بازیکن جوان جام جهانی روز به روز در حال پیشرفت است به بازیکنی بسیار بزرگ در همین سن کم تبدیل شده است.

پنج مسابقه آخر بین این دو تیم، با پیروزی فرانسه پایان یافته است و باید دید هلند بالاخره می تواند به روند نتایج بدش مقابل فرانسه پایان دهد یا باز هم مغلوب این تیم خواهد شد.

هلند - فرانسه/تقابل لاله های شکوفا شده و قهرمان جهان در روتردام

برنامه سایر بازیهای امشب لیگ ملت های اروپا:

اسلواکی - اوکراین (گروه اول سطح B)

ولز - دانمارک (گروه چهارم سطج B)

قبرس - بلغارستان (گروه سوم سطح C)

اسلوونی - نروژ (گروه سوم سطح C)

جبل الطارق - ارمنستان (گروه چهارم سطح D)

لیختن اشتاین - مقدونیه (گروه چهارم سطح D)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار