مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور اصفهان گفت: طرح ابناءُالامام با رویکرد آشنایی دانشجویان با اندیشه‌های رهبر انقلاب به صورت آزمایشی در دانشگاه‌های پیام نور اصفهان اجرا می شود.
کد خبر: ۶۸۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 18 November 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام مرتضی خوشنویس زاده با اشاره به اجرای طرح «ابناءُالامام» در دانشگاه های پیام نور اظهار داشت:‌ این طرح با  رویکرد آشنایی دانشجویان با اندیشه های رهبر معظم انقلاب به صورت آزمایشی در دانشگاه های پیام نور استان اصفهان اجرای خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان برای شرکت در این  کلاس های آموزشی ثبت نام  کرده اند و این کلاس ها در سه  ترم تحصیلی با حضور اساتید مجرب آموزش داده خواهد شد .

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور اصفهان با بیان اینکه هدف از برگزاری این کلاس ها  آشنایی دانشجویان با آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: برای برگزاری این کلاس ها دانشجویان مستعد فرهنگی را ثبت نام کرده ایم که این دانشجویان با  شرکت در کلاس های آموزشی بعد  از سه ترم با راهکارها و اندیشه های رهبر معظم انقلاب آشنا شده و  آموزش های لازم را در این زمینه خواهند دید.

وی با بیان اینکه بیانات رهبری بهترین آموزش ها در زمینه های مختلف را برای تمامی اقشار از جمله جوانان در بر دارد، ادامه داد: برای چنین آموزش هایی مرسوم است که سراغ شهدا و بزرگان برویم اما تاکنون کمتر شاهد توجه به آموزش از طریق به بیانات رهبر معظم انقلاب بوده ایم.

خوشنویس زاده افزود:‌ موضوعاتی مانند داعش، اقتصاد مقاومتی و  غیره از موضوعاتی است که در زمان کنونی پیش آمده و ممکن است در  معنای کنونی آن در صحبتهای بزرگانی همانند شهید مطهری وجود نداشته باشد اما رهبر معظم انقلاب در ارتباط با این موضوعات سخنان  زیادی داشته  اند.

برگزاری کلاس های آموزشی برای نخبگان فرهنگی 

وی با بیان اینکه این کلاس های آموزشی به زودی برای نخبگان فرهنگی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: سه دوره  مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته در این  کلاس در نظر گرفته ایم که در بخش مقدماتی به صورت جزئی بیانات رهبری آموزش داده  می شود و  در دوره های بعدی این  بیانات به یکدیگر مرتبط شده و منظومه  فکری ایشان  در آموزش ها مورد توجه قرار می گیرد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور اصفهان با بیان اینکه بیانات رهبری باید مورد بازخوانی قرار گیرد تا همواره آنها را به یاد داشته باشیم، گفت: برای دستیابی به اهداف مدنظر رهبر معظم انقلاب، آشنایی همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان دانشجو با بیانات رهبری ضروری است و این هدف مبنای طرح «ابناءُالامام» قرار گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار