معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۲۱ نیکوکار به جمع حامیان افزوده شده است، گفت: ۳ هزار و ۴۳۲ فرزند، از حمایت این نیکوکاران بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۶۸۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 19 November 2018

به گزارش تابناک : مهدی رنجکش با اشاره به طرح اکرام محسنین و ایتام، اظهار داشت: چندین سال است که در کمیته امداد این طرح در راستای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین اجرا می‌شود.

وی افزود: نیکوکاران اصفهانی با اقتدا به سید و سالار شهیدان و فرزندان ایشان، در مراسم شیرخوارگان و شهادت حضرت رقیه(س)، به کمک فرزندان ایتام و نیازمند زیر پوشش کمیته امداد آمدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه 2 هزار و 321 حامی به جمع حامیان قبلی پیوستند، گفت: 3 هزار و 432 فرزند، از حمایت این نیکوکاران بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: کمک به نیازمندان و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در این شرایط سخت اقتصادی، مجاهدت و اقتدای عملی به سیره و سنت اهل بیت(ع) است.

رنجکش تصریح کرد: نزدیک به 59 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان نیازمند، از 16 هزار و 382 فرزند یتیم و نیازمند حمایت می‌کند و مبالغی را به صورت منظم به حساب آنها واریز می‌کنند و همچنین در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار آنان قرار می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان با اشاره به امکان مشارکت مردم در این طرح در همه ایام سال، اظهار داشت: نیکوکارانی که تمایل به پذیرش حمایت این فرزندان هستند، می‌توانند به صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان مراجعه یا با استفاده از سایت اینترنتی mohsenin.ir  به یاری فرزندان یتیم و محسنین بیایند.

وی افزود: بیشترین استقبال از طرح مذکور، در ایام محرم و صفر مربوط به مردم نیکوکار شهر اصفهان بود و شهرستان‌های اردستان، نجف‌آباد، مبارکه، خمینی‌شهر و کاشان در رتبه‌های بعدی جذب حامیان قرار داشتند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار