عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی در یمن اتفاقی می افتد، بر سیاست های امارات نسبت به ایران و حتی بر علیه اتباع ایرانی تاثیر می گذارد.
کد خبر: ۶۸۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 19 November 2018

تابناک فارس به نقل از برنا:«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص دستور قطع خدمات بیمه ای به «بیمارستان ایرانیان» در امارات گفت: با توجه به اینکه مسئولیت این بیمارستان را از سال ۸۶تا ۸۹ داشتم، اطلاعاتی در این زمینه دارم.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰ سال است که در امارات مرکز درمانی داریم و ۷۰ درصد مراجعه کنندگان ما افراد خارجی بودند و به نوعی این بیمارستان را شفاخانه تلقی کرده و اغلب خاندان سلطنتی مراجعه کننده آن بودند.

جمالی ادامه داد: از حدود ۳ سال پیش امارات وارد بازی های سیاسی شده و اجازه ورود کادر درمانی از ایران را نداد. این اتفاق در حالی افتاد که کادر ما قدیمی بود و در این صورت، کیفیت کار پایین می آید.

وی با اشاره به اینکه طی ۲ سال اخیر ریاست بیمارستان حدود ۵ مرتبه تغییر یافته است، افزود: درآمد عمده بیمارستان توسط بیمه کارگران شرکت ها تامین می شود و اگر این خدمات رسانی حذف شود، بیمارستان متضرر می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امارات نباید بیمارستان ایرانیان را تعطیل کند. در بدترین شرایط جنگی که امارات در کنار عراق بود، این بیمارستان کار خود را انجام می داد اما الان مساله کمی جدی تر شده است.

نماینده مردم فسا عنوان کرد: امارات بهانه می گیرد زیرا ما قبلا تحریم شده بودیم و این کشور نیز با ما مشکلی نداشت.

جمالی با تاکید بر اینکه امارات بر سر موضوع یمن و جزایر سه گانه بهانه گیری می کند، اظهار کرد: وقتی در یمن اتفاقی می افتد، این موضوع به سیاست امارات علیه ایران وحتی بر علیه اتباع ایرانی تاثیر می‌گذارد که پیگیر این موضوع خواهیم بود.

گفتنی است، اداره بهداشت دبی در نامه ای رسمی از تمامی شرکت های بیمه گذار خواسته تا ارائه خدمات به«بیمارستان ایرانیان» متوقف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار