پیش بازی ماشین سازی- سپاهان
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام ۴ مسابقه آغاز می‌شود و در تبریز تیم سپاهان اصفهان که در رده دوم قرار دارد مقابل ماشین سازی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۸۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 22 November 2018

به گزارش تابناک تبریز، لیگ برتر به روزهای حساس خود نزدیک میشود.کم کم تیم های مدعی صف خود را از سایر تیم ها جدا میکنند.تا هفته دوازدهم تیم های پدیده؛ سپاهان؛ تراکتورسازی و پرسپولیس در صف مدعیان کسب قهرمانی نیم فصل قرار دارند.

تراکتورسازی . پرسپولیس در حساس ترین دیدار هفته دوازدهم روز یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت. فردا نیز ماشین سازی تبریز از سپاهان اصفهان در تبریز پذیرایی خواهد کرد که در صورت توقف سپاهان؛ تراکتور به صدر نزدیک تر میشود.

ماشین سازی  تیز در این فصل  ۹ بازی را با تساوی به پایان رسانده و رکوردار لیگ برتر است! شاگردان رضا مهاجری ۵ هفته است که فقط روی نوار مساوی گام بر می‌دارند در عوض سپاهان ۵ هفته متوالی است که برنده می‌شود و شاگردان قلعه‌نویی در صورت کسب ششمین برد متوالی به صدر جدول می‌رسند. ماشین سازی از نظر بودجه و امکانات و حتی کیفیت بازیکنان با تیم سپاهان قابل قیاس نیست با این حال در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. اگر ماشین‌سازی بتواند نوار بردهای سپاهان را قطع کند در آنصورت رقابت در صدر جدول جذاب‌تر و دیدنی‌تر خواهد شد. شاید هم شاگردان مهاجری ترک عادت نکنند و به دهمین مساوی این فصل خود برسند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
هفته دوازدهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار