معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از برگزاری همایش فرمانداران غرب کشور در 14 و 15 مردادماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 29 July 2015

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از برگزاری همایش فرمانداران غرب کشور در 14 و 15 مردادماه در همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ستاد اجرایی همایش میرسید علی همدانی دردانشگاه پیام نوراستان همدان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در این نشست گفت: میرسیدعلی همدانی با برگزاری یک همایش تمام نخواهد شد و باید اقدامات فرهنگی لازم برای شناساندن بیشتر این شخصیت بزرگ به جهانیان انجام شود.

محمدابراهیم الهی‌تبار با بیان اینکه ساخت مستند و فیلم از این شخصیت باید دنبال شود، اظهار کرد: برخی از هنرمندان به دنبال ساخت چنین مجموعه‌ای هستند که امیدواریم با حمایت‌های مختلف بتوانند این اهداف را محقق کنند.

وی افزود: سفیر ایران در تاجیکستان، استاندار ختلان، شهردار کولاب، رئیس دانشگاه کولاب، رئیس آکادمی علوم تاجیکستان، وزیر فرهنگ تاجیکستان و رئیس مجلس تاجیکستان برای حضور در این همایش دعوت شدند.

آمدن جشنواره فیلم کودک به همدان قوت گرفته است

معاون استاندار همدان با بیان اینکه علاقه‌مند هستیم جشنواره فیلم کودک در همدان برگزار شود، تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم در همدان برای برگزاری این جشنواره وجود دارد و سابقه خوبی نیز این شهر از خود بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه پیگیری برای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان از چندی پیش آغاز شده است، از رسانه‌ها برای پیگیری مطلوبشان تقدیر کرد و ادامه داد: هرچند سال مالی خوبی در پیش نیست اما دغدغه برگزاری فیلم کودک را در همدان داریم که به شدت هم قوت گرفته است.

الهی‌تبار به برگزاری همایش منطقه‌ای بیماری‌های مشترک انسان و دام در همدان اشاره کرد و گفت: در این همایش مسئولان عالی‌رتبه وزارت بهداشت، جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی و سازمان عشایر حضور خواهند یافت.

وی در ادامه به برگزاری همایش فرمانداران غرب کشور در 14 و 15 مردادماه در همدان خبر داد و افزود: این همایش با محوریت مسائل اجتماعی کشور و با حضور آقای میرباقری، معاون اجتماعی و قائم مقام وزیر کشور برای سنجش سرمایه اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این همایش مدیران میراث فرهنگی، محیط زیست، ورزش و جوانان و بهزیستی 6 استان خوزستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان و مرکزی نیز حضور خواهند داشت.

الهی‌تبار گفت: همایش مدیران کل دفاتر اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور نیز در همدان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور نیز در این نشست اظهار کرد: تاکنون نزدیک به 40 مقاله به دبیرخانه همایش بین‌المللی میرسیدعلی همدانی ارسال شده است.

صفی‌الله صفایی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش 15 مردادماه در نظر گرفته شده بود، افزود: با این وجود برای پربار بودن همایش این زمان تا پایان مردادماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه مقالات در قالب لوح‌های فشرده در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: 150 نفر ثبت نام کردند تا در همایش شرکت کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان ادامه داد: تاکنون 12 هزار نفر برای نخستین بار از سایت همایش میرسیدعلی همدانی بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: سفیران سه کشور مرتبط با میرسیدعلی همدانی، همراه با رایزن‌های فرهنگی و شخصیت‌های علمی مختلف در این همایش حضور خواهند داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار