تيم فوتبال اميد صباي قم در ديداري فوق‌العاده حساس از دور برگشت رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال اميد ايران نتيجه را به صدرنشين اين مسابقات واگذار كرد.
کد خبر: ۶۸۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳ 05 December 2018

به گزارش تابناک قم، استارت دیدارهای دور برگشت فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی زده شد که صبا برای انتقام باخت سنگین نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها برابر صدرنشین جدول رده‌بندی یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان رفت.

صبای قم که سال گذشته در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران حضور داشت و به دلیل کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته اول سقوط کرد، در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران با هدایت یکی از مربیان جوان و با دانش فوتبال قم یعنی مسعود خسروی عملکرد خوبی تا کنون داشته است.

سنگین‌ترین شکست صبا در مقابل صدرنشین لیگ

صبای قم شروع بسیار بدی در بازی‌های این فصل داشت و نخستین مسابقه خود را در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم با نتیجه عجیب و دور از انتظار 6 بر صفر به تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان واگذار کرد اما از هفته دوم عملکرد این تیم متفاوت بود و صبا در مسیر پیشرفت گام برداشت.

صبای قم تیم رده سوم لیگ دسته اول امید ایران

نماینده فوتبال قم در حالی به بازی‌های دور برگشت لیگ رفت که نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران را با کسب رتبه سوم جدول رده‌بندی به پایان رساند، رتبه‌ای که صبا با کسب چهار برد، دو تساوی، دو باخت، 14 گل زده، 16 گل خورده و 14 امتیاز به دست آورد.

باخت‌های خانگی صبا برابر تیم‌های اول و دوم جدول

این در حالی است که تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب هشت برد متوالی و 24 امتیاز صدرنشین نیم‌فصل بود و تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک که در قم تیم صبا را همانند سپاهان اصفهان شکست داده بود با کسب 19 امتیاز با پنج امتیاز بیشتر از صبا در مکان دوم قرار گرفت.

صبای قم دقیقا در نیم‌فصل دو باخت به تیم‌های اول و دوم جدول داد، در قم ابتدا 6 بر صفر برابر تیم رده اولی فولاد مبارکه سپاهان شکست خورد و در دیگر دیدار خانگی با نتیجه عجیب پنج بر سه مقابل تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک تن به شکست داد و حالا بعد از این دو تیم در مکان سوم جدول است.

سومین باخت صبا با یک گل در صفائیه

تیم فوتبال امید صبای قم در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول امیدهای ایران در اصفهان با نتیجه خفیف یک بر صفر مغلوب سپاهان شد، در حالی که صبا در بازی نیم‌فصل نخست با ترکیبی متفاوت در قم 6 بر صفر مغلوب سپاهان شده بود ولی در بازی برگشت سپاهان را آزار داد.

صبای قم در این دیدار نمایش خوب و قابل قبولی داشت اما در شرایطی که به دلیل آسیب‌دیدگی مجبور شد سه تعویض اجباری داشته باشد، نتیجه را با حساب یک بر صفر در ورزشگاه صفائیه به تیم صدرنشین و مدعی سپاهان اصفهان واگذار کرد و با همان اندوخته 14 امتیازی منتظر هفته‌های آتی است.

خسروی: از نظر مالی در بدترین شرایط به سر می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم به خبرنگار فارس گفت: تیم سپاهان اصفهان هرگز تا این حد در هیچ یک از بازی‌ها مورد فشار قرار نگرفته بود، در حالی که ما تقابل ناعادلانه‌ای با حریف داشتیم زیرا سپاهان تیمی متمول است و ما از نظر مالی در بدترین شرایط به سر می‌بریم.

بسته بودن پنجره‌ نقل و انتقالات صبا به دلیل بدهی‌

مسعود خسروی تصریح کرد: ما تیمی بی‌پول هستیم، حتی به خاطره مشکلات مالی پنجره‌ نقل و انتقالات تیم بسته است، واقعا با دست خالی کار می‌کنیم، ولی بچه‌های ما نشان داده‌اند می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند، ما مقابل سپاهان نباید می‌باختیم چون انصافا خوب بودیم.

بازیکنانی با شجاعت، تلاش و ایثاگری بالا داریم

وی یاد آور شد: نتیجه نهایی این بازی ملاک مناسبی برای قضاوت عملکرد تیم ما در مقابل سپاهان نیست، ما بازیکنانی با شجاعت، تلاش و ایثاگری بالا داریم که مطمئن باشید در آینده حرف‌های زیادی از آنها خواهید شنید، همین بازیکنان در هفته‌های آینده بیش از پیش توانایی خود را نشان می‌دهند و ما بار دیگر برای صعود مدعی خواهیم شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار