کد خبر: ۶۸۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷ 08 December 2018
نماینده بویراحمد و دنا در پاسخ به سوال یکی  از دانشجویان که دلیل حمایت شما از پتروشیمی دنا و سرمایه گذار این کارخانه چیست جواب داد :  یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های ما بحث اشتغال است بدلیل شرایط مالی دولت امکان استخدام های فله ای وجود ندارد .

غلام محمد زارعی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای یاسوج، با اعلام اینکه یکی از سیاست های برنامه های دولت کوچکتر کردن بدنه دولت است  بیان کرد: باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد همه دنیا در مقایسه با کشور ما از حقوق بگیرهای دولتی بسیار کمتری برخوردار هستند .

وی ادامه داد : بدلیل اینکه بخش های دیگر فعال می شوند به همین دلیل بنای بنده این بوده که از ظرفیت های بالقوه استفاده کنیم یکی از ظرفیت ها سیمان مارگون بوده که یک سرمایه گذاری بسیار عظیم بوده است .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : می گفتند چرا طرح صنعتی به شهرستان نمی آوریم یکی از این صنعت ها پتروشیمی است و چون خوراک ما مجاور پارس جنوبی است، آنها از منابع ما استفاده می کنند و عملاً سودی برای ما ندارد .

غلام محمد زارعی بیان کرد: بنده برای احداث یک پتروشیمی که نیاز به تامین زیرساخت اولیه تامین کردم، مجوز توسعه میدان گازی مختار را با ظرفیت ۶۰۰ میلیون یورو توسط وزارت نفت اخذ شده است، هیچ کس به اندازه بنده سینه چاک دفاع از مردم نیست و همه زندگی ام در خدمت مردم است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی و وزارت صنایع از مجموع اراضی دشت سقاوه تملک و به نام دولت ثبت شده بود پیشنهاد دادند که پتروشیمی در این مکان ساخته شود،زمین کسی گرفته نشد، این زمین ها منابع ملی و متعلق به دولت است و باید در راستای توسعه و پیشرفت استفاده شود.

زارعی ادامه داد: خواهش می کنم مسایل توسعه استان را با مسایل سیاسی و شخصی گره نزنید زیرا من از هیچ شخصی که قوانین را رعایت نکند دفاع نخواهم کرد من از سرمایه گذاری و اشتغال دفاع می کنم ./بویرنیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار