حاجی‌زاده مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز:همچنین در مورد مسئولانی که عملکرد ضعیف دارند درخواست داریم نسبت به معرفی آنان در بین مردم اقدام شود.
کد خبر: ۶۸۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 11 December 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:در این نشست در دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: بعد از تصویب قانون بازنشستگی، برخی مسئولان هنوز صندلی خود را ترک نکرده و خروجی این طرح‌ را نمی‌بینیم.

مهدی ماندگاری افزود: معتقدیم این مصوبه باید خروجی داشته باشد و در آن جوان‌ها مسئولیت‌های کلیدی را به دست بگیرند اما این مهم محقق نشد که نشان دهنده عدم اعتماد مسئولان به جوانان است.

این فعال دانشجویی که اهل اصفهان بود به تغییرهای پی‌در‌پی در مدیریت ارشد استان فارس طی چند سال‌های گذشته انتقاد کرد و گفت: این موضوع سبب شده فارس نسبت به سایر استان‌ها عقب افتاده و آن مدیر ارشد نتواند برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کند.

وی با بیان اینکه استانداران فارس چمدان بازنکرده چمدان به دست گرفته این استان را ترک کرده‌اند خاطرنشان کرد: درخواست ما تسریع در تعیین تکلیف استاندار فارس است و امیدواریم این مهم اتفاق افتد.

سیدمهدی رجبی نماینده انجمن اسلامی دانشگاه شیراز همچنین خواستار اتحاد بیشتر حوزه و دانشگاه شد و اظهار داشت: برخی فکر می‌کنند اسلام نمی‌تواند مشکلات را حل کند و این در حالی است که معتقدیم این مهم باید اتفاق افتد و شاهد اتحاد بین نخبگان دانشگاهی و روحانیت باشیم.

رجبی افزود: امروز در سطح شهر شیراز نیز نیازمند راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی و حلقه‌های معرفتی هستیم که باید برای این موضوع چاره‌اندیشی شود.

حمیدمحمدپور نماینده مجمع آرمان عدالت‌خواه دانشگاه شیراز نیز به عدم تعیین تکلیف مدیریت ارشد استان فارس انتقاد کرد و اظهار داشت: از شما به عنوان نماینده ولی فقیه در فارس درخواست داریم در این زمینه معیارهای خود را اعلام کنید.

وی همچنین با انتقاد از حذف سه فاکتورمهم از لایحه شفافیت شورای شهر شیراز گفت: این شفافیت را شفافیت کاریکاتوری می‌دانیم و با توجه به اشکلات این لایحه هیچ گروهی در این زمینه صحبت خاصی نکرد.

احسان زیارتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز نیز اظهار داشت: مراسم نکوداشت اربعین انقلاب را نباید معطوف به ایام‌الله دهه فجر باشد بلکه معتقدیم باید این مهم بیش از پیش ادامه یابد.

وی با بیان اینکه با جریانی روبرو هستیم که دوست دارند تمام مسائل اجتماعی و فرهنگی را سیاسی، حزبی کرده و در نهایت از آن بهره ببرند خاطرنشان کرد: یکی از این موضوع‌ها عدالت‌خواهی است که تا مطرح می‌کنیم آن را سیاسی و حزبی می‌کنند.

زیارتی همچنین در سخنان خود خواستار تاکید و توجه بیشتر به استفاده از کالای ایرانی شد و گفت: در این زمینه نیازمند ایجاد بازارچه‌های دائمی یا فصلی هستیم.

حاجی‌زاده مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز نیز با قدردانی از برگزاری نشست مردمی امام جمعه شیراز پس از اقامه نمازجمعه با مردم اظهار داشت: درخواست ما نیز این است که مسئولان نیز مکلف به اجرای این طرح شوند.

وی بیان کرد: همچنین در مورد مسئولانی که عملکرد ضعیف دارند درخواست داریم نسبت به معرفی آنان در بین مردم اقدام شود.

در این نشست صمیمی فرمانده بسیج دانشجویی استان فارس نیز با بیان اینکه 45 تشکل دانشجویی در سراسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این استان است اظهار داشت: از این تعداد 23 تشکل در دانشگاه‌های شیراز فعال هستند..

اسماعیل قزلسفلی با گرامیداشت روز دانشجو بیان کرد: روز دانشجو نماد آگاهی، حقیقت‌جویی و استکبار ستیزی است و 16 آذر در تاریخ معاصر ایران اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ماهیت استکبارستیزی دانشجویان آگاه زمان خودش را به یدک می‌کشد و روح پرتحرک از پرسشگری و مطالبه‌گری است گفت: دانشجویان رسالت مهمی دارند و باید در هندسه نظام اسلامی هم جایگاه خود را داشته باشند و هم به جایگاه واقعی برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار