کد خبر: ۶۹۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 15 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای به مجمع نمایندگان استان در مجلس اعلام کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان را به گونه‌ای پیش ببرید که موجب رسیدن ارتفاع سطح علمی و فرهنگی معلمان شود.

متن نامه به شرح زیر است:

سلام علیکم

همان طور که مستحضرید ۱۶ آذر نقطه عطفی است در تحرکات و جنبش‌های دانشجویی، که حقیقتا باری دوباره روح مطالبه گری دانشجویان را زنده کرد.

همچنین دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز ثقل اصلی نظام آموزش و پرورش کشور و مرجع توجهات ویژه رهبر عزیزمان، امام خامنه ای، اهمیتی مضاعف را نسبت به سایر دانشگاه‌ها با خود به همراه دارد.

نیک مستحضرید اگر در بودجه بندی سال ۹۸ طرح رتبه بندی معلمان را مورد عنایت قرار نداده، عملا اجرای آن برای سال آینده نیز تحقق پیدا نخواهد کرد.
 
بسیج دانشجویی استان با عنایت به رسالت‌های خود مبنی بر پیگیری مسائل و مشکلات جامعه از شما بزرگواران، تقاضا دارد طرح رتبه بندی معلمان را که یکی از نظام‌های فرعی ۱۴ گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، به گونه‌ای پیش ببرید که موجب رسیدن ما به هدف نهایی یعنی ارتفاع سطح علمی، فنی و فرهنگی معلمان و نیز رفع مشکلات معیشتی آن‌ها شود.

در پایان بسیج دانشجویی از شما بزرگواران برای حضور در دانشگاه و ضیافت گفتگو با دانشجو معلمان، پیرامون دغدغه‌ها و سوالات خود درباره سند تحول بنیادین، رتبه بندی معلمان، وضعیت دانشگاه فرهنگیان، وضعیت برنامه ششم توسعه، معیشت معلمان و ... دعوت به عمل می‌آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار