کد خبر: ۶۹۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 15 December 2018
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی روحیه عملگرایی دارم و با تمام تلاش، مسیر خدمتگزاری به مردم را ادامه داده و برای رسیدن به خواسته‌ آنان تلاش می‌کنم.

وی برخی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان، آموزش، فرهنگ، راه‌های ارتباطی، آب شرب و کشاورزی را یادآور شد و تصریح کرد: گرچه کارهای بسیار مهم و ارزشمندی انجام شده اما به دلیل عمق محرومیت ناکافی بوده و باید رفع مشکلات به صورت جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تلاش مضاعف خود و عزم مسئولان در پایان دادن به وضعیت جاده دهدشت _ سوق خبر داد و گفت: جاده سوق در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

هاشمی‌پور پیگیری ایجاد جاده تالار ( مجتمع رفاهی) را ضروری دانست و ادامه داد: آسفالت جاده دژکوه و طوف خیمه نیز به زودی آغاز و مجوز پل شهید طیب همراه با ساخت چند خانه عالم نیز گرفته شده است.

وی پیگیری آب کشاورزی و آب شرب را اولویت کاری خود دانست و ادامه داد: آب شرب چهار شهر که عملیات اجرایی آن به خوبی در حال اجرا بوده و شهر سوق در اولویت اول است و آب کشاورزی نیز از رودخانه ایدنک توسط شرکت جهاد نصر در حال اجرا است که نیازمند توجه بیشتر و سرعت بخشیدن به عملیات اجرائی است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک سالن ورزشی چند منظوره و یک چمن مصنوعی برای سوق خبر داد و گفت: مجوزهای لازم اخذ شده و مردم و مسئولان برای اختصاص زمین همکاری و اقدام کنند.

هاشمی‌پور گاز رسانی به روستاهای تراب، برم سبز و بی زلیخایی را نیز در دست اقدام اعلام کرد و گفت: تعیین تکلیف پارک برای شهرداری، کمک به مدارس، تامین قیر برای روکش آسفالت شهری، ساختمان نیمه تمام مرکز سلامت، تعیین تکلیف بافت فرسوده شهری، مساعدت به یادواره شهدا و رفع مشکلات جامعه القرآن را از دیگر موارد ضروری و مورد نیاز است./باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
خدا قوت سردار سرافراز سازندگی ... کاش نمایندگان قبلی هم اینقدر دلسوز مردم و پیگیر بودن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار