بیش از یکصد و پنجاه نفر از داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد امروز سه شنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع اعتراضی برپا کردند.
کد خبر: ۶۹۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 19 December 2018

تابناک رضوی به نقل از ایرنا: بیش از یکصد و پنجاه نفر از داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد امروز سه شنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع اعتراضی برپا کردند.

 

 داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد با این تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی بار دیگر نارضایتی خود را نسبت به عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی نشان دادند.

 

این داوطلبان که در دو ماه اخیر به طور مکرر مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، مجلس شورای اسلامی و خیابان پاستور تجمعات اعتراضی برپا کردند، خواستار رسیدگی به وضعیت تحصیلی خود از مسئولان کشور هستند.

 

«دانشگاه آزاد در23 مهرماه سال جاری ثبت نام 4 هزار و 269 نفر از داوطلبان ذخیره را لغو کرد که این امر اعتراض داوطلبان و خانواده های آنها را در پی داشت .»

 

یکی از این داوطلبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اخراج دانشجویان توسط دانشگاه آزاد کاملا خلاف قانون است و دانشجویان نباید تاوان اشتباه مسئولان این دانشگاه را بدهند.

 

وی افزود: فشارهای روانی و مالی بسیاری را تحمل کردیم، دانشگاه آزاد باید برای اشتباه انجام داده جریمه شود.

 

یکی دیگر از این داوطلبان به خبرنگار ایرنا گفت: رئیس دانشگاه آزاد برای حفظ وجهه دانشگاه مدام مشکل ما را حل شده اعلام می کند اما اعتراضات ما ناشی از بی توجهی مسئولان این دانشگاه به امور اخلاقی و انسانی است چرا که نارضایتی و بلاتکلیفی ما همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: مسئولان دانشگاه آزاد باید پاسخ دهند که با صندلی های ما را به چه کسانی فروخته و با شهریه های هنگفت ما چه مقدار سود بدست آورده است.

 

یکی دیگر از این داوطلبان به خبرنگار ایرنا گفت: ما دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد پس از لغو ثبت نام بطور کاملا قانونی خواستار رشته اولی پذیرفته شده خود هستیم.

 

وی افزود: بحث تراز علمی پایین یک بهانه از سوی دانشگاه آزاد است چراکه تراز علمی 99 درصد افراد بالاتر از افراد قبول شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار